ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74613
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۴۳
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :
بازگشت لاله بصیر

بازگشت لاله بصیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سال هاست دلیر مردان و جوانان مسلمان با رگی برخاسته از غیرت برای دفاع از حرم خوبی ها سربند «کلنا عباسک یا زینب» می بندند و جلوی فرزند نامشروع استکبار جهانی یعنی داعش ایستادگی می کنند.فرقه ای انحرافی که با تحریف احکام دین، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سال هاست دلیر مردان و جوانان مسلمان با رگی برخاسته از غیرت برای دفاع از حرم خوبی ها سربند «کلنا عباسک یا زینب» می بندند و جلوی فرزند نامشروع استکبار جهانی یعنی داعش ایستادگی می کنند.
فرقه ای انحرافی که با تحریف احکام دین، قصد رخنه در اسلام ناب محمدی(ص) را دارد به نوعی با برادرکشی جاده صاف کن استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و اسرائیل شده است.
داعش نمی دانست، که شیر مردان حیدری نسبت به ناموس حسنین(ع) غیرت دارند و تا آخرین قطره خون خود از حرم زیبایی ها دفاع خواهند کرد.
داعش نمی دانست، مظلومان عالم خط قرمز انقلاب اسلامی هستند و پایه این انقلاب بر حمایت از مظلومان جهان بسته شده است.
داعش نمی دانست، آرزوی فتح ایران را به گور خواهد برد زیرا مرز ایران در خاک سوریه، فلسطین، یمن و دیگر کشورهای مظلومی است که طعمه ظلم بزرگ ظالمان دنیا شده است.
و این را هم نمی دانست که حیدریون، فاطمیون، زینبیون و … از سراسر جهان برای خون خواهی از قاتلان عاشورای زمان به پا خواهند خواست و تمام نقشه های این دست نشانده های زالو صفت را نقش بر آب خواهند کرد.
امروز خراسان جنوبی میزبان نخستین شهید مدافع حرم است، شهیدی که 2 روز است عکس، یاد و نامش سر تیتر همه اخبار استان قرار گرفته است و به عنوان قوت قلب مردم این خطه از مرز و بوم از او یاد می شود.
شهیدی که امروز تابلوی راهنمای تمام جوانان و نوجوانانی شده است که شاید مسیر را گم کرده بودند.
شهیدی که ذلت را به خوبی درک کرد و درس آزادگی را از اربابش حسین(ع) آموخت.
شهیدی که منش علی اکبری داشت و به خون خواهی از علی اصغر های زمان به پا خواست.
بدون شک جهاد مرتضی جهاد فی سبیل الله بود و بهشت برین، طبق وعده قرآن ارزانی خونش قرار خواهد گرفت.
همسر و فرزند کوچک مرتضی، به خوبی راه بصیرتی که پدر خانواده پیموده را درک خواهند کرد و دلتنگی نبود پدر را با آرامش مسلمانان تسکین خواهد داد.
ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور از نیروهای سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، 2 روز پیش در درگیری با تروریست های داعشی در دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
3215 * 6054

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.