ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74615
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۴۷
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله موشکی انصارالله علیه نظامیان سعودی و سودانی/ ده ها نظامی سعودی به هلاکت رسیدند

حمله موشکی انصارالله علیه نظامیان سعودی و سودانی/ ده ها نظامی سعودی به هلاکت رسیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم زمان با عملیات گسترده و وسیع نیروهای یمنی در شمال یمن، یگان موشکی انصارالله مواضع نظامیان رژیم سعودی و سودانی در جنوب کشور عربستان را مورد هدف قرار دادند. شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم زمان با عملیات گسترده و وسیع نیروهای یمنی در شمال یمن، یگان موشکی انصارالله مواضع نظامیان رژیم سعودی و سودانی در جنوب کشور عربستان را مورد هدف قرار دادند.

شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: انصارالله موفق شد بعد از شناسایی دقیق پایگاه نظامیان رژیم سعودی و سودانی، با دو موشک بالستیک از نوع «بدر ۱» و «قاهر ۲ ام»، مواضع آن ها را مورد هدف قرار دهد.

خبرنگار میدانی شبکه خبری المسیره نت اعلام کرد: حمله موشکی انصارالله به پایگاه نظامی در گذرگاه مرزی «علب» واقع در چنوب استان «عسیر»، منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نظامی سعودی و سودانی شده است.

از استان «نجران» عربستان خبر می رسد، یگان انصارالله در این محور نیز با چند موشک از نوع کاتیوشا، مواضع نیروهای سعودی را مورد هدف قرار داده است  و شمار زیادی از آن ها را به هلاکت رسانده است.

yemen (2)
yemen (3)
yemen (5)
yemen (6)

فرماندهان میدانی انصارالله به رسانه های یمنی اعلام کرده اند: رژیم سعودی باید خود را برای موشک های مقاومت با برد بیشتر آماده کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، حمله موشکی انصارالله علیه مواضع نظامیان سعودی در جواب حمله های جنگنده های رژیم علیه مردم مظلوم یمن صورت گرفته است.

حمله دو روز گذشته جنگنده های رژیم سعودی به مناطق مسکونی استان های «صعده و تعز»، منجر به شهادت ده ها تن از ساکنان منطقه شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.