ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74633
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۰۸
  • 318 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی در تبریز برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی در تبریز برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی از ظهر امروز چهارشنبه در میدان شهدای تبریز و با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و فرمانده سپاه عاشورا و دیگر مسئولان شهری و استانی برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی از ظهر امروز چهارشنبه در میدان شهدای تبریز و با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و فرمانده سپاه عاشورا و دیگر مسئولان شهری و استانی برگزار شد.

حضور پرشور مردم در این مراسم به سوژه اصلی عکاسان و خبرنگاران حاضر در مراسم تشییع شهید زوار تبدیل شده بود.

شهید جبهه مقاومت اسلامی اکبر زوار از رزمندگان دلیر هوافضا بود که روز یک شنبه در بمباران جنگنده‌های اسرائیلی در پایگاهی واقع در استان حمص به درجه‌ عظیم شهادت نائل آمد.

اسرائیل بداند پاسخ خون شهید زوار را خواهیم داد

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تشییع شهید اکبر زوار جنتی گفت: اسرائیل بداند پاسخ خون شهید زوار را خواهیم داد.

سردار عابدین خرم سپس با بیان اینکه باید اهداف و آرمان های شهدا به نسل جوان انتقال یابد، ادامه داد: جهاد اصلی شروع شده و آن برای نابودی اسرائیل است.

وی با بیان اینکه دشمن اسرائیلی منتظر پاسخ ایران باشد، ابراز داشت: خانواده‌های با صلابت با استواری خود نمی‌گذارند در قلب دشمن خشنودی ایجاد شود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه راه شهید زوار جنتی ادامه می‌یابد، افزود: جمهوری اسلامی از مظلومان منطقه حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه معرکه شام، معرکه عجیبی است، گفت: آرمان نیل تا فرات اسرائیل در گلو خفه شده و خط مقدم حماس در چندین جهت اسرائیل را محاصره کرده است.

خرم با تاکید بر اینکه به فرموده رهبر انقلاب در سوریه جبهه کفر در یک طرف و جبهه حق در طرف دیگر قرار گرفته است، اظهار داشت: امروز مدافعان حرم فقط جوانان ایرانی نیستند بلکه از اقصی نقاط جهان در پاسخ به این لبیک گرد هم آمده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.