ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74663
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰:۰۷
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
آمریکا حمله موشکی یمن را محکوم کرد

آمریکا حمله موشکی یمن را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، هدر نوئرت شامگاه چهارشنبه به وقت محلی با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی افزود: ما از حق شریک سعودی خود برای دفاع از مرزهایشان در برابر این تهدیدات حمایت می کنیم.وی باز هم انگشت اتهام را متوجه ایران کرد و ارسال سلاح را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، هدر نوئرت شامگاه چهارشنبه به وقت محلی با انتشار بیانیه ای مطبوعاتی افزود: ما از حق شریک سعودی خود برای دفاع از مرزهایشان در برابر این تهدیدات حمایت می کنیم.
وی باز هم انگشت اتهام را متوجه ایران کرد و ارسال سلاح را رفتاری ثبات زدا در منطقه دانست.
این در حالی است که ایران بارها این اتهام را رد کرده و ارسال هرگونه کمک های بشردوستانه به این کشور را به دلیل محاصره تمامی گذرگاه ها و بنادر این کشور توسط سعودی ها غیر ممکن دانسته است.
سخنگوی وزارتخارجه آمریکا ادامه داد: حملات مداوم حوثی ها به مراکز جمعیت عربستان سعودی، تعهد خود را برای کمک به شکل گیری آینده ای صلح آمیز، موفق و امن در یمن زیر سوال می برد.
نوئرت تاکید کرد: ما همچنان از تمام طرف ها می خواهیم تا به مذاکرات تسهیل شده سازمان ملل متحد بازگردند و به سمت پایان دادن به جنگ در یمن حرکت کنند.
اروپام**1429

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.