ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74712
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

حمله موشکی ارتش یمن به جیزان عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پرس تی وی، نیروهای یمنی در عملیاتی تلافی‌جویانه شهرک صنعتی جیزان را در عربستان سعودی با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادند. همچنین به نقل از تلویزیون المیادین، یک گروه رسانه ای یمنی متشکل از خبرنگاران و نیروهای […]

حمله موشکی ارتش یمن به جیزان عربستانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پرس تی وی، نیروهای یمنی در عملیاتی تلافی‌جویانه شهرک صنعتی جیزان را در عربستان سعودی با موشک‌های بالستیک هدف قرار دادند.

همچنین به نقل از تلویزیون المیادین، یک گروه رسانه ای یمنی متشکل از خبرنگاران و نیروهای فنی در حمله جنگنده های متجاوز سعودی به استان الحدیده یمن به شهادت رسیدند.

تلویزیون المسیره نیز در خبری اعلام کرد یک خودروی نظامی وابسته به مزدوران یمنی وابسته به عربستان در گذرگاه الطوال در حمله توپخانه ای نیروهای یمنی به پایگاه های آنان منهدم شد. در این حمله تمامی سرنشینان این خودروی نظامی به هلاکت رسیدند.

المسیره همچنین گزارش داد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن مزدوران یمنی وابسته به ارتش عربستان را در نزدیکی گذرگاه علب واقع در منطقه عسیر در جنوب عربستان هدف حملات خمپاره ای قرار دادند. این شبکه در ادامه افزود: نیروهای یمنی نظامیان ارتش سعودی و مزوران آنان را در منطقه الربوعه واقع در عسیر عربستان هدف قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.