ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74736
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۵:۵۴
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
قم| مراسم یادبود شهید مدافع حرم "لطفی نیاسر" در قم برگزار شد

قم| مراسم یادبود شهید مدافع حرم "لطفی نیاسر" در قم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم یادبود شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور اقشار مختلف مردم، زائران و مجاوران حرم کریمه اهل‌بیت(س) و مراجع عظام تقلید، علما و اساتید در مسجد اعظم قم برگزار شد. در این مراسم که آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم یادبود شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور اقشار مختلف مردم، زائران و مجاوران حرم کریمه اهل‌بیت(س) و مراجع عظام تقلید، علما و اساتید در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم که آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید، حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، حجت‌الاسلام احمد پناهیان استاد حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت‌الاسلام پناهیان شهید لطفی نیاسر را تربیت‌یافته مکتب اهل‌بیت(ع) دانست و اظهار داشت: این شهید والامقام از روحی بزرگ، شخصیتی معنوی و اخلاقی برخوردار بود و در نهایت نیز در راه دفاع از حرم آل الله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بر اساس این گزارش شهید لطفی نیاسر در پی حمله جنگنده‌های صهیونیستی به فرودگاه نظامی 4-در حومه شهر حِمصِ سوریه به خیل دوستان شهیدش در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم پیوست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.