ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74740
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۱۸
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
داستان مجاهدت مدافعان حرم باید در کتاب‌ها نوشته شود

داستان مجاهدت مدافعان حرم باید در کتاب‌ها نوشته شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا ، سردار سعید فرجیان‌زاده پنجشنبه شب در آئین سومین سالگرد شهید مدافع حرم ‘ هادی جعفری’ در مصلای قدس آمل افزود : از شهدا می خواهیم ما را کمک کنند که در راهشان، پایدار و مقاوم بمانیم و مدیون آن ها نشویم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا ، سردار سعید فرجیان‌زاده پنجشنبه شب در آئین سومین سالگرد شهید مدافع حرم ‘ هادی جعفری’ در مصلای قدس آمل افزود : از شهدا می خواهیم ما را کمک کنند که در راهشان، پایدار و مقاوم بمانیم و مدیون آن ها نشویم و فردای قیامت، صف ما از صف شهدا جدا نشود زیرا بدترین و فاجعه بارترین حادثه برای ما که در هوای شهدا تنفس کرده ایم، این است که در قیامت از آن ها دور باشیم.
وی دستاوردهای نظام را ناشی از خون شهدا دانست و گفت : این که بعد از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی همچنان شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی شعار محوری و مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است از خون شهداست.
سردار فرجیان زاده گفت : دستاورد دیگری که به برکت خون شهدا به دست آمده ، احیای اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و تشیع در جهان است .
جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با تاکید بر اینکه امروز مردم ایران برای دفاع از نظام و انقلاب آمادگی کامل دارند ، گفت : جوانان دهه سوم و حتی چهارم انقلاب که امام راحل را ندیدند و هشت سال جنگ تحمیلی را نیز تجربه نکردند ، فدایی آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند و حضور درجبهه های حق علیه باطل در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق به صورت داوطلبانه نشانه دلدادگی است .
وی افوزد : همه دشمنان بدانند که مردم ما پای مواضع انقلاب و رهبری هستند و با وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور ، از مواضع انقلاب ، نظام و رهبری کوتاه نخواهند آمد.
شهرستان تاکنون بیش از یکهزار شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد که هشت تن از آنان شهید حرم هستند.
7327/1654

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.