ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7480
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
  • 288 بازدید
  • ارسال توسط :
شرکت 96 کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کارگران مازندران جام مدافعان حرم

شرکت 96 کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کارگران مازندران جام مدافعان حرم

شهرام جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کارگران مازندران جام شهدای مدافع حرم به میزبانی این شهرستان در سالن شهید هاشمی‌نژاد برگزار می‌شود. وی گفت: این مسابقات ویژه بزرگسالان و در هشت وزن برگزار می‌شود که دقایقی پیش وزن‌کشی شرکت‌کنندگان به پایان رسیده و […]

شهرام جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کارگران مازندران جام شهدای مدافع حرم به میزبانی این شهرستان در سالن شهید هاشمی‌نژاد برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات ویژه بزرگسالان و در هشت وزن برگزار می‌شود که دقایقی پیش وزن‌کشی شرکت‌کنندگان به پایان رسیده و در مجموع، 96 کشتی‎گیر فردا به روی تشک می‎روند و دیدارهای فشرده‎ای با رقبای یکدیگر دارند.   

رئیس هیأت کشتی بهشهر بیان کرد: منتخبان مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران مازندران جام شهدای مدافع حرم، به مسابقات قهرمانی کشور انتخابی رقابت‌های بین‎المللی اعزام می‎شوند.

جعفری در پایان گفت: مراسم افتتاحیه نداریم و مسابقات نیز فردا از ساعت 9 صبح آغاز و عصر همان‎روز با معرفی منتخبان به پایان می‎رسد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، شهرستان بهشهر شامل سه شهر رستم‌کلا، بهشهر و خلیل‌شهر، افتخار تقدیم بیش از 800 شهید را به انقلاب اسلامی دارد که سرداران شهید رحیم کابلی و حبیب‌الله قنبری از شهدای مدافع حرم این شهرستان هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن