ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74803
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
زاهدان|هنرمندان با خانواده شهیدان مدافع حرم "حسینعلی کیانی و عقیل شیبک" دیدار کردند

زاهدان|هنرمندان با خانواده شهیدان مدافع حرم "حسینعلی کیانی و عقیل شیبک" دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری سیستان و بلوچستان، همزمان با فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی اعضای حوزه هنری انقلاب اسلامی با همرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهیدان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری سیستان و بلوچستان، همزمان با فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی اعضای حوزه هنری انقلاب اسلامی با همرامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهیدان مدافع حرم حسینعلی کیانی و عقیل شیبک با خانواده این شهیدان دیدار کردند.

در این دیدار محسن ذوالفقاری، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم اظهار داشت: از شما خانواده شهدا درخواست داریم تا در این مسیری که در راستای اعتلای فرهنگ و هنر استان است با دعای خیر خود مارا یاری کنید.

وی تصریح کرد: بی شک آرامش ملت و کشور ما مرهون رشادت ها وجانفشانی های عزیزانی است که جان را برای اسلام و میهن اسلامی فدا کردند و دعا می‌کنیم که این شهدای عزیز دستگیر ما نیز باشند.

همچنین در این مراسم سردار کوهکن، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان ضمن خرسندی از حضور در خانه شهید بزرگوار کیانی، اظهار داشت: هنرمندان واقعی شهدا هستند.

وی تصریح کرد: تجربه ما نشان داده است که نه تنها امام حسین(ع) در تلاطمات زندگی همواره دستگیر و کمک مردم بوده است بلکه این شهدای گرانقدر نیز که اصحاب آن امام شهید می باشند یاری گر مردم هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تنها کسانی به مرتبه شهادت می رسند که به معرفت الهی رسیده باشند و در لحظه آخر مسیر نورانی حق را انتخاب کنند.

همچنین در این مراسم پدر شهید مدافع حرم حسینعلی کیانی ضمن تشکر از حضور اعضای حوزه هنری به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.