ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74821
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۵:۴۴
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

مظلومیت مدافعان حرم در عدم شناخت ما از آن‌هاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قزوین، همایش شبی با شهیدان ۳۰ و روایت شیدایی ۱۰ با عنوان «اگر مرتضی بود» به‌منظور بازخوانی سیره عملی شهید سید مرتضی آوینی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.حسن شمشادی از گزارشگران فعال صداوسیما در این مراسم اظهار کرد: شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قزوین، همایش شبی با شهیدان ۳۰ و روایت شیدایی ۱۰ با عنوان «اگر مرتضی بود» به‌منظور بازخوانی سیره عملی شهید سید مرتضی آوینی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.
حسن شمشادی از گزارشگران فعال صداوسیما در این مراسم اظهار کرد: شهید آوینی از زمان خود جلوتر بود و متن‌های او نشان از پیشتازی وی داشت.
وی افزود: با شناختی که از آثار و نمونه کارهای شهید و شخصیت بارز وی وجود دارد اگر شهید آوینی در حال حاضر بود به‌طورقطع با کلام بلیغ خود جنگ را به حقیقت متصل می‌کرد و ۸۵ ماه یعنی ۷ سال و یک ماه جنگ سوریه که از جنگ‌های آخرالزمانی است را به تصویر می‌کشید.
این تحلیلگر صداوسیما عنوان کرد: در مأموریتی که از سوی صداوسیما در سوریه داشتم توانستم ۳ مستند را به تصویر بکشم و در آن به واقعیاتی از جنگ سوریه اشاره کردم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر جای خالی اطلاع‌رسانی در خصوص شبهات واردشده به جنگ سوریه، دلیل اینکه چرا تمام دنیا علیه آن به‌صف شده است و علل حضور مدافعان حرم در آنجا مشاهده می‌شود چراکه واقعیت‌ها و حقایق سوریه و مدافعان حرم قطره‌چکانی به مردم ارائه می‌شود.
شمشادی ادامه داد: مدافعان حرم مدافعان حریم ولایت و امنیت ملی و اسلام ناب هستند که مظلومیت آن‌ها در عدم شناخت ما نسبت به عملکرد آن‌هاست.

در جنگ نرم و رسانه‌ای جامانده‌ایم

این فعال رسانه بابیان اینکه جنگ در سوریه به‌ظاهر در ۸۵ ماه گذشته آغازشده اما واقعیت آن است که از ۲۷ سال پیش رخنه سعودی‌ها و تکفیری‌ها در آنجا شروع شد و نرم‌نرم نفوذ خود را گسترش دادند.
وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف داعش ایران است که می‌توان آن را در سخنان خود آن‌ها و مؤسسان و حامیان آن‌ها هم دید، یادآور شد: نظیر چنین نفوذ و رخنه‌هایی را در دیگر کشورها ازجمله کشور خودمان هم مشاهده می‌کنیم که نیاز به هوشیاری ما در مقابل این تحریکات است.
این گزارشگر صداوسیما بابیان اینکه بسیاری از مدیران فعلی از زمان خود عقب‌مانده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز هم در سایه بسیاری از بی‌تدبیری‌ها، مستندها و برنامه‌های مختلف روشنگرانه مانند برنامه‌های شهید آوینی در خاموشی و سکوت خفه می‌شوند و اجازه فریاد و نمایش به آن‌ها داده نمی‌شود.
شمشادی در پایان تصریح کرد: در جنگ نرم و رسانه‌ای جامانده‌ایم و باید تلاش کنیم تا این عقب‌ماندگی را به حداقل برسانیم که لازمه آن داشتن عزمی جدی است.

انتهای پيام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.