ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74835
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۱۱
  • 64 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم شر جنایات آمریکا از سوریه را کم خواهند کرد

مدافعان حرم شر جنایات آمریکا از سوریه را کم خواهند کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج بایرام آخوند سلاق مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی آق قلا در گفتگو با خبرنگار راه اسپی دژ ضمن تبریک بعثت پیامبر مکرم اسلام گفت : حضرت رسول(ص) در چنین روز هایی در غار حرا با آیه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج بایرام آخوند سلاق مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی آق قلا در گفتگو با خبرنگار راه اسپی دژ ضمن تبریک بعثت پیامبر مکرم اسلام گفت : حضرت رسول(ص) در چنین روز هایی در غار حرا با آیه اقرا بسم ربک الذی خلق به عنوان پیامبر مبعوث شد.

وی افزود : در آن غار خداوند به پیامبر فرمودند: ای پیامبر بخوان پیامبر(ص) فرمودند که من سواد ندارم خداوند فرمودند بخوان به اسم پروردگارت و اینگونه بود که نور عالم بشریت بر زمین تابیدن گرفت.

حاج بایرام آخوند سلاق ادامه داد : ما این را باید بدانیم که حضرت رسول یک پیامبر منطقه ای و اقلیم نبود بلکه پیامبر(ص) همه عالم و رحمت اللعالمین است. تمامی انسان ها نیز برای رسیدن به سعادت ابدی می بایست تا آخر عمر پیرو رسول اکرم(ص) باشند.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی آق قلا در بخش دیگری از گفتگوی خود گفت : خبر بسیار بدی دوباره به وسیله جنایت کاران آمریکا، فرانسه و انگلیس که خانه و کاشانه مسلمانان و برادران ما را خراب کردند، در رسانه ها پخش شد. این خبر برای من بسیار بد بوده و من این عمل را به شدت محکوم میکنم.

وی خاطر نشان کرد : ان شاءالله به همت مدافعان حرم به خصوص مدافعان حرم ایرانی به حرمت این روز مبعث دعا میکنیم که شر این دشمنان خبیث از سر مسلمانان و به خصوص برادران سوری ما کم شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.