ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74853
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
  • 282 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن|رژیم سعودی تجاوزات نظامی خود به شهرهای یمن را گسترده‌تر کرد

تحولات یمن|رژیم سعودی تجاوزات نظامی خود به شهرهای یمن را گسترده‌تر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در طول 24 ساعت گذشته، حملات خود به استان‌های مختلف یمن را تشدید کردند.  در همین راستا یک منبع نظامی به خبرگزاری سبأ گفت در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری یمنی سبأ، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در طول 24 ساعت گذشته، حملات خود به استان‌های مختلف یمن را تشدید کردند. 

در همین راستا یک منبع نظامی به خبرگزاری سبأ گفت در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مجتمع دولتی و منزل یکی از شهروندان در بخش "التحیتا" در استان الحدیده، سه شهروند یمنی به شهادت رسیده و یک نفر نیز زخمی شد.

این منبع گفت یک شهروند یمنی به ضرب گلوله تک‌تیراندازان مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در بخش "المتون" در استان الجوف به شهادت رسید.

وی اظهار داشت  جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی یکبار بخش "الغیل" و یکبار نیز بخش "المصلوب" در استان الجوف را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی منزل یک شهروند یمنی را در بخش "غمر" واقع در استان صعده هدف قرار دادند. همچنین جاده عمومی غرب منطقه "الإزد" و جاده عمومی منطقه "بنی معین" در بخش "رازح" هدف حملات جنگنده‌های متجاوزان قرار گرفت.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دو بار پروژه آبرسانی در منطقه "الحمزات" در بخش "سحار" و چهار بار نیز پادگان "الصیفی" در شهر صعده را بمباران کردند.

از سوی دیگر در پی حملات راکتی و توپخانه‌ای نظامیان سعودی به مناطق مختلف دو بخش "منبه" و "شدا" در استان صعده، خساراتی به املاک شهروندان یمنی وارد آمد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی 14 بار دو بخش "حرض" و "میدی" و یکبار نیز مزارع شهروندان در منطقه "المجر" در بخش "عبس" استان حجه را بمباران کردند.

شهادت یک شهروند یمنی در تعز

یک منبع یمنی گفت در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش "مقبنه" در استان تعز، یک غیرنظامی به شهادت رسید.

این منبع افزود جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دوبار نزدیکی شهرک مسکونی کارگران کارخانه سیمان در "البرح" و منطقه "الهیجه" در تعز را بمباران کردند.

رژیم سعودی در حالی حملات خود به مناطق مسکونی یمن را گسترده‌تر کرده است که طی روزهای گذشته مراکز تجمع متجاوزان در داخل این کشور آماج حملات بالستیکی ارتش یمن قرار گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.