ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74870
  • ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
مغرب بی سر و صدا از ائتلاف تجاوز به یمن خارج می شود

مغرب بی سر و صدا از ائتلاف تجاوز به یمن خارج می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شنبه شب ایرنا، این تارنمای مغربی افزود، ممکن است بازگرداندن این هواپیماها با مساله صحرای غربی در ارتباط باشد.الایام 24 به زمان بازگرداندن این هواپیماها اشاره ای نکرده است اما با توجه به تحولات اخیر در منطقه صحرا، احتمالا این اقدام طی چند هفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شنبه شب ایرنا، این تارنمای مغربی افزود، ممکن است بازگرداندن این هواپیماها با مساله صحرای غربی در ارتباط باشد.
الایام 24 به زمان بازگرداندن این هواپیماها اشاره ای نکرده است اما با توجه به تحولات اخیر در منطقه صحرا، احتمالا این اقدام طی چند هفته اخیر صورت گرفته است.
تارنمای فرانسوی زبان «لودیسک» نیز به نقل از منابع آگاه در ارتش مغرب نوشت، این کشور شروع به خارج کردن جنگنده هایش از پایگاه های ائتلاف ضد یمن کرده است .
تارنمای «عربی 21» نیز در این خصوص نوشت: در حالی که برخی منابع، علت بازگرداندن هواپیمای جنگنده مغربی از عربستان را تحولات اخیر در منطقه صحرای غربی می دانند، برخی دیگر نیز می گویند این بهانه خوبی برای مغرب جهت خارج کردن این هواپیماها بوده است زیرا مغرب در هر گونه تنش احتمالی در خصوص صحرا، به این هواپیماها نیازی ندارد.
طی روزهای اخیر، مغرب، جبهه پولیسارو را به برخی تحرکات نظامی در منطقه حائل در صحرای غربی متهم کرده است و گفته می شود مقادیر زیادی تجهیزات نظامی به نزدگی این مناطق منتقل کرده است .
مقام های مغربی تهدید کرده اند اگر نیروهای پولیسارو به منطقه حائل نزدیک شوند، آن ها را هدف قرار می دهند.
صحرای غربی منطقه‌ای است در شمال غرب آفریقا و جنوب مغرب که جبهه آزادی‌بخش پولیساریو و پادشاهی مغرب بر سر کنترل آن مناقشه دارند.
مغرب از سال 2015میلادی شماری از نیروهای نظامی خود را برای کمک به عربستان در جنگ یمن ، به این کشور اعزام کرده است.
ارتش یمن در ماه می 2015، یک فروند جنگنده اف -16 مغربی را سرنگون کردند که خلبان آن نیز کشته شد و پس از آن شمار زیادی ازمردم این کشور خواستار عقب نشینی نیروهای نظامی کشورشان از جنگ یمن شدند.
خاورم **2041**3404

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.