ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74902
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۴۸
  • 306 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده های شهدا مایه عزت نظام هستند/بایداز مردم مظلوم سایر کشورها حمایت کرد

خانواده های شهدا مایه عزت نظام هستند/بایداز مردم مظلوم سایر کشورها حمایت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج کشور به همراه فرمانده سپاه ناحیه گچساران و جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با خانواده های شهیدان والامقام "بیژن و پرویزهوشمند"،"حسین خندانی" و"شعبان مرادی نژاد" در گچساران دیدار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج کشور به همراه فرمانده سپاه ناحیه گچساران و جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با خانواده های شهیدان والامقام "بیژن و پرویزهوشمند"،"حسین خندانی" و"شعبان مرادی نژاد" در گچساران دیدار کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور دراین آیین ضمن تبریک سالروز بعثت پیامبراکرم(ص) خانواده‌های معظم شهداء را یکی از افتخارات بزرگ و سرمایه‌های ملی برای کشوربرشمرد و گفت:شهدای عزیز برای دفاع از اسلام و قران تا آخرین نفس ایستادگی کردند و در نهایت به مقام والای شهادت نائل شدند.

سردار فضلی افزود:خدا را شاکرم که توفیق تشرفی حاصل شد که امروز درجمع شما خانواده های معظم شهداء باشم.

وی اظهارکرد:شهدای این دیار دوستان خوب ما بودند، شهدایی که برای قرآن، برای اسلام و برای کشورمان جانفشانی ها کردند و با شهادت پای ارزش ها و آرمان های این انقلاب ایستادند.

خانواده های شهدا مایه عزت نظام هستند

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور درادامه تصریح کرد:خانواده های معظم شهداء مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی هستند و برای همه ما الگو هستند .

بایداز مردم مظلوم سایر کشورها حمایت کرد

سردارفضلی گفت:همه ما مدیون شهداء هستیم چرا که اگر دشمن برما تسلط می یافت امروز شرایط دیگری داشتیم،و  امروز هم باید از دین خدا دفاع شود و باید از مردم مظلوم درکشورهای دیگر و نقاط مختلف هم حمایت شود.

وی افزود:امروز اگرجمهوری اسلامی ایران در فلسطین ،غزه ،لبنان ،سوریه ، یمن و درعراق پشتیبانی و حمایت نکند حتما مظلومان زیادی زیردست و پای دشمنان له خواهند شدو از پای درخواهند آمد.

درپاسداری از خون شهداء لحظه ای کوتاهی نخواهیم کرد

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور اظهارکرد:امروز جوانان زیادی برای حفظ دین خدا،انقلاب، ناموس و خاک کشورمان در خارج از مرزهای ایران اسلامی خون خود را نثار می کنند که این جانفشانی ها،فداکاری ها و دلاورمردی ها از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.

سردار فضلی تصریح کرد:امروز ما درپاسداری از خون شهداء کوتاهی نخواهیم کرد و در اطاعت از امام انقلاب و نایب امام زمان(عج) تلاش می کنیم که لحظه ای کوتاهی نکنیم تا شرمنده خانواده های شهدای عزیزمان نشویم.

 

تصاویر این دیدارها را درادامه مشاهده نمایید.    

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.