ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74904
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۵۷
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
رشت| گفت‌و‌گوی صمیمی فرزند شهید مدافع حرم با فرمانده سپاه گیلان+فیلم

رشت| گفت‌و‌گوی صمیمی فرزند شهید مدافع حرم با فرمانده سپاه گیلان+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمدعبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان به منظور دیدار نوروزی به منزل شهید گیلانی مدافع حرم "امیررضا علیزاده" از شهدای مدافع حرم گیلان رفت که در حاشیه این دیدار گفت‌وگوی دلنشینی میان او و فرزند شهید رد و بدل شد. "علی‌علیزاده" فرزند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمدعبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان به منظور دیدار نوروزی به منزل شهید گیلانی مدافع حرم "امیررضا علیزاده" از شهدای مدافع حرم گیلان رفت که در حاشیه این دیدار گفت‌وگوی دلنشینی میان او و فرزند شهید رد و بدل شد.

"علی‌علیزاده" فرزند شهید مدافع حرم "امیررضا علیزاده" در این دیدار با بیان اینکه علاقه دارد تا در آینده در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کند گفت: امروز بسیج یکی از مهم‌ترین ارگان‌های نظامی کشور است.

این فرزند شهید مدافع‌حرم گیلانی تصریح کرد: کشور ما به این دلیل جمهوری اسلامی نامیده شده که باید مردم در این کشور بر اساس قوانین اسلام زندگی کرده و از دین اسلام پیروی کنند.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از کشورهای جهان به‌عنوان جمهوری شناخته می‌شود اما تمامی ادیان و مذاهب در آن وجود دارد اظهار داشت: ویژگی جمهوری ما اسلامی بودن آن و مسلمان بودن عموم مردم است.

فرزند شهید علیزاده با اشاره به برخی شبهات ایجاد شده پیرامون مدافعان حرم افزود: برخی می‌گفتند که مدافعان حرم برای پول به جنگ رفتند اما کدام مسلمانی است که نداند آن‌ها برای امنیت ایران و کشورهای اسلامی جانشان را کف دست گرفته و در جبهه مقاومت جنگیدند.

علی علیزاده با تاکید بر اینکه نباید به هیچ انسانی ظلم کرد ابراز داشت: افرادی که به قدرت می‌رسند نباید به زیر دستانشان ظلم کنند زیرا خودشان نیز قبلاً در جایگاه مشابه‌ آن‌ها قرار داشتند.

این فرزند شهید مدافع‌حرم گیلانی گفت: خداوند متعال به ما فرصت داده است که در دنیا برای آخرتمان عمل صالح و ثواب جمع کنیم و امیدوارم در آینده جزء کسانی نباشیم که راهی جهنم می‌شوند و ان‌شالله خداوند نامه اعمالمان را به‌دست راستمان بدهد.

فرماندهان سپاه قدس استان گیلان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه ظلم در هرجایی بد و ناپسند است اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شهدا این بود که ظلم‌ستیز بودند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه شهدا همواره حامی مظلومان بودند تصریح کرد: همه ما باید از شهدا این درس را بگیریم که در زندگی اجتماعی، اداری و شخصی به هرجایی که رسیدیم ظلم‌ستیز بودن را فراموش نکنیم.

فرماندهان سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: هرکسی که در ابعاد مختلف زندگی خود حامی مظلومان بوده و ظلم‌ستیز باشد عاقبت بخیر می‌شود وگرنه عاقبت خوبی در انتظارش نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.