ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74939
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
  • 192 بازدید
  • ارسال توسط :

شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان یمنی‌ در حملات جنگنده‌های سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، در حملات هوایی ائتلاف متجاوز  سعودی، تعدادی از غیر نظامیان یمنی در مناطق مختلف این کشور شهید و یا زخمی شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از یک […]

شهادت و زخمی شدن شماری از یمنی‌ها در حملات جنگنده‌های متجاوزان سعودیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، در حملات هوایی ائتلاف متجاوز  سعودی، تعدادی از غیر نظامیان یمنی در مناطق مختلف این کشور شهید و یا زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از یک منبع نظامی در یمن، یک زن و مرد در حمله هوایی به خودروی شخصی آنان در منطقه ابطح در استان حجه، شمال یمن، به شهادت رسیدند.

همچنین جنگنده های متجاوز حملاتی را در شهرستان های حرض، میدی و جبل رأس و منطقه جلده شهرستان جراحی از توابع استان حدیده در غرب یمن انجام دادند. در مقابل، توپخانه ارتش یمن نیز مراکز تجمع نیروهای ارتش عربستان و مزدورانش را در شهر جیزان، جنوب عربستان و صحرای میدی گلوله باران کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.