ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهدای مدافع حرم » شهید
  • شناسه : 74949
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲:۰۴
  • 565 بازدید
  • ارسال توسط :
ابوغریب فاطمیون چه کسی است؟+پوستر

ابوغریب فاطمیون چه کسی است؟+پوستر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، فاطمیون در سال ۱۳۹۲ شمسی با تلاش‌های شهید توسلی(ابوحامد) با گردآوری ۲۲ نفر برای دفاع از حرم تشکیل شد. تبدیل به تیپ شد و امروز با دارا بودن چند هزار نیرو با نام لشکر فاطمیون با نام عربی(لواء فاطمیون) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، فاطمیون در سال ۱۳۹۲ شمسی با تلاش‌های شهید توسلی(ابوحامد) با گردآوری ۲۲ نفر برای دفاع از حرم تشکیل شد. تبدیل به تیپ شد و امروز با دارا بودن چند هزار نیرو با نام لشکر فاطمیون با نام عربی(لواء فاطمیون) شناخته می‌شوند. لشکر فاطمیون دارای چند هزار نیروی متعهد و متخصص می‌باشد که به تصریح بسیاری از حاضران در جنگ سوریه، این لشکر عامل موفقیت جبهه مقاومت و حفظ حرم حضرت زینب(س) است. پوستر معرفی برخی از شهدای شاخص این لشکر که در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند توسط مرکز رسانه‌ای فاطمیون منتشر شده است. روایت ابوغریب فاطمیون و فرزند خمینی در ادامه قابل مشاهده است:

مادرش می‌گوید: شهید مدافع حرم سید محمد قاسم حسینی پسری آرام و صبور، ورزش دوست و علاقمند به مطالعه بود. به دلم افتاده بود شهید خواهد شد. نام جهادی‌اش را به یاد شهید دیگری به «ابوغریب» تغییر داد. در کودکی معروف به «قاسم دانشمند» و در جوانی معروف به شهید مدافع حرم شد.

فرزند خمینی(ره)…

شهید مدافع حرم سلیم سالاری با نام جهادی امیر افتخاری در سال ۱۳۴۵ به دنیا آمد. او به دلیل فعالیت‌های سیاسی‌ توسط بعثی‌ها از عراق به ایران تبعید شد. او بعد از اخراج از عراق راهی دفاع از اسلام و جبهه‌های جنگ تحمیلی شد. پس از آن سال‌ها، برای دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم(ع) چهار مرتبه به سوریه اعزام شد و سرانجام در ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۴ در عملیات بصری الحریر به آرزوی همیشگی‌اش شهادت رسید و بعد از ۱۰ ماه انتظار پیکر پاکش برگشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.