ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74977
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۰۷
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
مسئولینی که ادعای دِین به شهید باکری را دارند چرا هنوز نتوانسته‌اند یک فرودگاه را به نامش کنند؟!

مسئولینی که ادعای دِین به شهید باکری را دارند چرا هنوز نتوانسته‌اند یک فرودگاه را به نامش کنند؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم رونمایی از کتاب «جامانده» و محفل خاطره گویی که با حضور جمعی از رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا، «علیرضا رادفر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در مراسم رونمایی از کتاب «جامانده» و محفل خاطره گویی که با حضور جمعی از رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا، «علیرضا رادفر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی و جمعی دیگر از مسئولین در محل سالن همایش های استانداری برگزار شد، پس از بیان خاطراتی از رزمندگان لشکر قهرمان ۳۱ عاشورا و رشادت های شهید باکری و دیگر فرماندهان این لشکر، اظهار داشت: با وجود ادعاهای مسئولین مبنی بر اینکه شهید باکری تبلور غیرت آذربایجان است، هنوز از نامگذاری فرودگاه شهری که متعلق به این شهید بزرگوار است عاجز مانده اند!

وی، افزود: افرادی که دم از داشتن دِین به شهید باکری و سایر شهدای دفاع مقدس دارند باید بدانند که اصلی ترین حساسیت شهدا روی موضوع بیت المال بود که امروز شاهد از بین رفتن آن هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، تاکید کرد: شهید باکری در مسیر دزفول که آن زمان مسیری خاکی بود، به سرعت ماشین ها نیز حساسیت داشت و اجازه نمی داد کسی از سرعت مجاز تخطی کند. این شرایط را با شرایط امروز جامعه مقایسه کنید!

وی، در خصوص استفاده از بیت المال و مشکلات این امر در جامعه امروزی، بیان داشت: در جاده ها ببینید چقدر خودروی دولتی با خانواده به سفرهای زیارتی و سیاحتی مشرف هستند! چه اندازه خودروی دولتی پس از پایان وقت اداری در مقابل منازل پارک شده و در خدمت خانواده ها است!

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی، ضمن تاکید بر لزوم بهره مندی از سیره شهدا در زندگی امروز مردم، عنوان کرد: اگر از شهید باکری و دیگر شهدای دوران دفاع مقدس سسخن می گوییم باید سیره آن ها را در زندگی خود پیاده کنیم و بدانیم که عامل موفقیت آن ها داشتن روحیه جهاد و شهادت و نیز انقلابی بودن شان بود.

وی، همچنین ادامه داد: ولایتمداری شهید باکری با وجود فرماندهی لشکر زبانزد عام و خاص است به نحوی که با کمترین امکانات موجود آن دوران نسبت به گوش دادن و نیز عمل کرده به بیانات امام خمینی(ره) اقدام می کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در بخش دیگری از سخنان خود، از کم کاری مسئولین در معرفی عظمت، قدرت و صلابت رزمندگان اسلام به نسل جدید انتقاد کرده و ابراز داشت: افرادی نظیر شهید باکری، شهید قنبرلو، شهید حجازی فر و دیگر شهدا و فرماندهان دوران دفاع مقدس باید به عنوان الگو برای نسل جوان معرفی شوند و یادگاران دفاع مقدس در این مسیر قدم بردارند.

وی، غربت دفاع مقدس را یادآور شده و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در برابر تمام دنیا قد برافراشتند و با کمترین امکانات و تنها با تمیه بر قدرت الهی و معنویت خود توانستند در جبهه ای حق علیه باطل پیروز میدان باشند.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی، در پایان سخنان خود، گفت: مسئولین باید توجه داشته باشند که سیره زندگانی و مدیریت شهدا را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا به این ترتیب برای دنیا و آخرت شان ذخیره ارزنده ای باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.