ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75005
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
ساخت فیلم جنگی در ایران به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشکل است/ وظیفه هنرمند هشدار دادن به مردم است

ساخت فیلم جنگی در ایران به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشکل است/ وظیفه هنرمند هشدار دادن به مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، فیلم سینمایی «به وقت شام» با حضور دانشجویان، خانواده‌های شهدای حرم و سیروس مقدم، کارگردان مجموعه پایتخت، عصر دیروز در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه در دانشگاه فردوسی مشهد و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و همکاری موسسه اوج به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، فیلم سینمایی «به وقت شام» با حضور دانشجویان، خانواده‌های شهدای حرم و سیروس مقدم، کارگردان مجموعه پایتخت، عصر دیروز در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه در دانشگاه فردوسی مشهد و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه و همکاری موسسه اوج به نمایش درآمد.

سیروس مقدم پس از نمایش فیلم و در جمع دانشجویان با ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه فردوسی، اظهار کرد: فیلم به وقت شام را که می‌دیدم به خاطر وجوه اشتراک زیادی که بین این فیلم و پایتخت ۵، حس همراهی و نزدیکی با آقای حاتمی‌کیا می‌کردم.

مقدم با بیان اینکه گویی لحظه‌به‌لحظه درگیر فیلم به وقت شام بوده‌ام، افزود: می‌دانم که آقای حاتمی‌کیا و گروهش چه سختی‌هایی کشیده‌اند که این فیلم را به مرحله نمایش برسانند.

کارگردان مجموعه تلویزیونی پایتخت با اشاره به اینکه ساخت فیلم جنگی در ایران به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشکل است، افزود: این سختی در موضوعی مانند داعش بیشتر است و به خصوص که با لحن تراژیک و حماسی به بهترین وجه تولید شده‌است.

وی با بیان اینکه ما هم در پایتخت سعی کردیم این حساسیت را همراه با حلاوت و شیرینی به نمایش بگذاریم که این لحظه‌های تلخ و دردناک برای مخاطب پذیرش بیشتری داشته باشد، افزود: وظیفه هنرمند هشدار دادن به مردم است و آیا حتما باید داعش تا نزدیک ما بیاید تا احساس خطر کنیم؟

مقدم با اشاره به اینکه ما وظیفه داشتیم از عزیزانی که جان خود را برای آرامش ما به خطر انداختند، قدردانی کنیم تصریح کرد: ساخت سری پنجم از این سریال بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود و اولین باری که حس کردم این خستگی از روی دوش من و همکارانم برداشته شده، زمانی بود که در خانواده شهدای مدافع از سریال تشکر کردند.

کارگردان مجموعه تلویزیونی پایتخت اظهار داشت: حمایت خانواده شهدا بود که توانستیم نفس راحتی بکشیم و هیچ تقدیری بهتر از این نبود که در فضای مجازی پیام‌های تشکر خانواده‌های شهدای مدافع حرم را می‌خواندم.

وی در پایان تصریح کرد: بهترین هدیه‌ای که ما در مجموعه پایتخت گرفته‌ایم این بود که بتوانیم با یادآوری جانفشانی مدافعان حرم، اندکی بچه‌های شهدا و خانواده‌های مدافع حرم را آرام کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.