ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75011
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
  • 119 بازدید
  • ارسال توسط :
اهواز| نوسازی مدرسه ابتدایی علامه امینی به دست جهادگران گروه شهید عباس کردونی+ فیلم

اهواز| نوسازی مدرسه ابتدایی علامه امینی به دست جهادگران گروه شهید عباس کردونی+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، برنامه‌های جهادی امروزه به یکی از برنامه‌های مهم و درخشان جوانان انقلابی تبدیل شده که نشان دهنده روحیه جهادی این جوانان برای اقدامات آتش به اختیار برای اصلاح نابسامانی‌ها است. شهرام حق وردی مسئول یکی از این گروه‌ها است که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، برنامه‌های جهادی امروزه به یکی از برنامه‌های مهم و درخشان جوانان انقلابی تبدیل شده که نشان دهنده روحیه جهادی این جوانان برای اقدامات آتش به اختیار برای اصلاح نابسامانی‌ها است.

شهرام حق وردی مسئول یکی از این گروه‌ها است که در خوزستان فعال است، وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره حضور در مناطق محروم در قالب گروه‌های جهادی با هدف محرومیت‌زدایی در ابعاد مختلف به ویژه جوانان و طرفی دیگر با نگاه به زندگی سیره شهدا گروهی از جوانان شهرستان اهواز با نام گروه جهادی شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی با حضور در مناطق محروم اقدام به فعالیت می‌کنند.

با بیان اینکه گروه شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی در سال 1395 تاسیس شده، افزود: این گروه متعلق به پایگاه ایثار مسجدالرسول (ص) بوده که با تبلیغ این حرکت خداپسندانه هم اکنون دارای جهادگرانی با رده‌های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال از صنف های مختلف جامعه است.

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی محورهای فعالیت گروه را زمینه های فرهنگی،درمانی،عمرانی و حمایتی عنوان کرد و گفت: جهادگران بی مزت و منت این گروه اغلب جوانان اهواز و شهرستان کارون هستند که به صورت خودجوش در این امر خداپسندانه شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های فعالیت ها انجام شده در گروه جهادی شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی بیان کرد: فعالیت‌های این گروه در چند بخش است که در بخش تبلیغاتی فعالیت‌هایی از قبیل اقامه نماز جاعت، جلسات معرفتی برای رده های سنی مختلف، برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی برای رده سنی کودک ونوجوان،برپایی جلسه مشاوره ویژه خواهران در بخش عمرانی نیز ساخت پی دیوار دور مدرسه شهید عباس کردونی ،مشارکت در ساخت مسجد و خانه عالم روستا انجام شده است.

حق وردی تصریح کرد: استقرار پژشک متخصص در روستا، شناسایی چند خانواده مستضعف و تهیه بسته ارزاق برای آنها از فعالیت‌های درمانی و حمایتی گروه جهادی شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی به مردم ساکن در مناطق محروم است.

وی اعضاء این گروه با شناسنایی خانواده های مستضعف وهمچنین مدارسی در شهرستان اهواز بخش مرکزی که نیازمند این حرکت الهی هستند ،ادامه فعالیت خود را در بهار97در مناطق محروم متمرکز کردند و هم اکنون با لطف و عنایت خداوند متعال در مدرسه ابتدایی علامه امینی واقع در آخر آسفالت مشغول به فعالیت هستند.

مسئول گروه جهادی شهید مدافع حرم مربی بسیجی عباس کردونی درباره فعالیت‌های انجام شده در مدرسه ابتدایی علامه امینی گفت: از طریق مشورت با مدیران و مبلغ این مدرسه نیازها به ترتیب اولویت مشخص سپس با تامین مخارج جهادگران این گروه فعالیت خود را در این مدرسه شروع کردند.

وی افزود: تعمیر، جابه جایی و راه اندازی آب تصفیه کن ، سرویس و نصب آب سردکن ، زیر سازی و رنگ آمیزی سالن و کلاس‌های مدرسه و نمازخانه با متراژی در 650متر مربع از جمله فعالیت‌های انجام شده در مدرسه ابتدایی علامه امینی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.