ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75018
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
  • 174 بازدید
  • ارسال توسط :
پیشروی گسترده رزمندگان یمنی در مناطق تحت اشغال شورشیان وابسته به امارات+ فیلم

پیشروی گسترده رزمندگان یمنی در مناطق تحت اشغال شورشیان وابسته به امارات+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله با کمک ارتش در چند ساعت گذشته عملیات گسترده و وسیعی را علیه مواضع شورشیان وابسته به کشور امارات، در مناطق جنوبی این کشور آغاز کردند. سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اعلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله با کمک ارتش در چند ساعت گذشته عملیات گسترده و وسیعی را علیه مواضع شورشیان وابسته به کشور امارات، در مناطق جنوبی این کشور آغاز کردند.

سایت خبری «اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اعلام کرد: رزمندگان یمنی با هدف امن کردن جنوب یمن و کاهش نفوذ امارات، عملیات گسترده و وسیعی را در استان البیضاء آغاز کردند.

نیروهای یمنی عملیات خود را به صورت غافلگیرانه علیه مواضع شورشیان آغاز کردند و بعد از چند ساعت درگیری سنگین توانستند، بخش وسیعی از منطقه «الوهمیه» را تحت کنترل خود دربیاورند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ده ها شورشی وابسته به کشور امارات در این عملیات گسترده کشته و زخمی شدند و شمار زیادی از آن ها نیز به استان های مجاور متواری شدند.

    00:00   03:08      

دریافت فیلم:

رزمندگان یمنی همچنین در این عملیات توانستند علاوه بر انهدام تعدادی خودروی نظامی، مقادیر زیادی تجهیزات را به غنیمت بگیرند.

استان البیضا در جنوب یمن واقع شده است و محل اتصال پایتخت این کشور به سواحل جنوبی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از صاحب نیوز، بیش از ۹۵ درصد از استان البیضا تحت کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن است.

یمن12

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.