ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75039
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶
  • 173 بازدید
  • ارسال توسط :
تاسیسات برق عربستان هدف موشک یمن قرار گرفت

تاسیسات برق عربستان هدف موشک یمن قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، المسیره اعلام کرد: این موشک بالستیک از نوع «بدر1» بوده است.رسانه های سعودی مدعی شدند که سامانه «پاتریوت» پدافند هوایی سلطنتی سعودی موشک شلیک شده از خاک یمن به منطقه نجران را رهگیری و منهدم کرد.شهر جنوبی نجران در 946 کیلومتری ریاض پایتخت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، المسیره اعلام کرد: این موشک بالستیک از نوع «بدر1» بوده است.
رسانه های سعودی مدعی شدند که سامانه «پاتریوت» پدافند هوایی سلطنتی سعودی موشک شلیک شده از خاک یمن به منطقه نجران را رهگیری و منهدم کرد.
شهر جنوبی نجران در 946 کیلومتری ریاض پایتخت عربستان و در مرز با یمن واقع است که در تیرس موشک های گروه انصارالله قرار دارد.
جمعه شب 24 فروردین 96 نیز، شهرک نظامی «فیصل» جازان دیگر شهر جنوبی عربستان، هدف موشک های بالستیک ارتش یمن قرار گرفت.
سه شنبه هفته گذشته (21 فروردین 96) نیز استان عسیر دیگر استان جنوبی عربستان هدف موشک های بالستیک انصار الله قرار گرفت.
«صالح الصماد» رئیس شورای سیاسی گروه انصارالله پیشتر گفته بود: به زودی شلیک موشک های بالستیک به عربستان به صورت روزانه خواهد بود.
ارتش و کمیته های مردمی یمن از 25 مارس ( 5 فروردین 97) حملات موشکی خود به مواضع عربستان را شدت بخشیدند.
ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان از ششم فروردین 94 تاکنون یمن را هدف حملات همه جانبه زمینی، هوایی و دریایی قرار داد که در جریان آن، بیش از 14 هزار یمنی کشته و صد ها تن دیگر در این حملات زخمی شدند و تاسیسات زیربنایی این کشور ویران شد.
عربستان علاوه بر ناتوانی برای مقابله با مردم یمن و با وجود بمباران های مکرر مناطق مسکونی این کشور و محاصره آن برای جلوگیری از ورود مواد غذایی و دارو، اکنون دچار مشکلات شدید اقتصادی و فرسایشی شدن جنگ شده است، موضوعی که در کنار از بین رفتن حیثیت سیاسی – نظامی ریاض، بحران های آن را دو چندان کرده است.
مردم یمن با وجود گرسنگی و قحطی و از بین رفتن زیرساخت های این کشور همچنان بر مقابله با سیاست های خصمانه عربستان و حامیان آن تاکید دارند.
شبس**9363*1488 **

القوة الصاروخیة الیمنیة تعلن إطلاق صاروخ بالستی من نوع بدر 1 علی کهرباء نجران فی السعودیة

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.