ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75090
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۴۶
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمان| شهید مدافع حرم در کرمان تشییع و تدفین می‌شود

کرمان| شهید مدافع حرم در کرمان تشییع و تدفین می‌شود

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهارداشت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم "عجب‌گل غلامی" هفته آینده وارد کرمان می‌شود. وی با اشاره به اینکه این شهید والامقام در قالب تیپ فاطمیون به شهادت رسیده است گفت: شهید عجب‌گل غلامی متولد سال 1374 است و به‌تازگی عقد بسته است. مدیرکل بنیاد شهید […]

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهارداشت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم "عجب‌گل غلامی" هفته آینده وارد کرمان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شهید والامقام در قالب تیپ فاطمیون به شهادت رسیده است گفت: شهید عجب‌گل غلامی متولد سال 1374 است و به‌تازگی عقد بسته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه این شهید در منطقه بوکمال سوریه در دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) به شهادت رسیده است افزود: زمان مراسم استقبال رسمی و محل دفن شهید متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی از برگزاری یادواره شهید "حسین بادپا" از شهدای مدافع حرم در کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم عصر روز پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و مداحی مداح اهل‌بیت(ع) مجتبی رمضانی از ساعت 17 در محل بیت‌الزهرای کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم شهید حاج حسین بادپا جانباز 70 درصد دفاع مقدس بوده که در تاریخ 30 فروردین سال 95در منطقه درعا سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش به اسارت نیروهای تکفیری در آمد که طی مبادله‌ای به همراه پیکرهای بیش از 60 شهید مدافع حرم از تروریست‌ها بازپس گرفته شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.