ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75100
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۳۹
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
ده ها نظامی سعودی در مناطق جنوبی عربستان به هلاکت رسیدند+ تصاویر

ده ها نظامی سعودی در مناطق جنوبی عربستان به هلاکت رسیدند+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله یمن در ادامه عملیات خود در مناطق جنوبی کشور عربستان، حمله جدید و گسترده ای را علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها در محور استان«جیزان» آغاز کردند. شبکه خبری«المسیره نت» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله یمن در ادامه عملیات خود در مناطق جنوبی کشور عربستان، حمله جدید و گسترده ای را علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها در محور استان«جیزان» آغاز کردند.

شبکه خبری«المسیره نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان انصارالله و ارتش یمن بعد از بررسی منطقه، حمله گسترده ای را علیه پایگاه نظامی«الکنب قدیم» واقع در استان جیزان انجام دادند و در این حمله موفق شدند شماری از نیروهای مرزبانی رژیم سعودی را کشته و زخمی کنند.

نیروهای یمنی در این عملیات همچنین موفق شدند مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را به غنیمت بگیرند و نظامیان رژیم سعودی را از منطقه متواری کردند.

از مناطق«المنتزه و الدخان» در استان خبر می رسد، توپخانه ارتش یمن مواضع نظامیان سعودی و شورشیان وابسته به آن ها را مورد هدف قرار داده اند و علاوه بر کشته و زخمی کردن ده ها تن از دشمن، خسارت سنگینی نیز به پایگاه ها وارد شده است.

خبرنگار میدانی شبکه خبری المسیره نت یمن اعلام کرد: تک تیرندازان انصارالله موفق شدند شماری از نظامیان رژیم سعودی را در منطقه«الحسکول» به هلاکت برسانند.

رسانه های یمنی اعلام کردند: مقام های رژیم سعودی و امارات تصمیم گرفته اند به منظور جبران نیروهای به هلاکت رسیده، هزاران مزدور و شورشی را از کشور آفریقایی«اوگاندا» به یمن اعزام کنند.

هزاران نظامی رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن ها، در سه سال گذشته توسط رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در مناطق جنوبی کشور عربستان به هلاکت رسیده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.