ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75108
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۲۴
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
نگرانی امروز آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی از گسترش اسلام است/ مدافعان حرم، داعش را در سوریه متوقف کردند

نگرانی امروز آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی از گسترش اسلام است/ مدافعان حرم، داعش را در سوریه متوقف کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا مقدم‌فر صبح امروز در مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم بصیری‌پور، اظهار داشت: شهید بصیری‌پور افتخاری برای خراسان‌جنوبی است که در عرصه‌ دفاع از اسلام به شهادت رسید. وی با بیان اینکه امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا مقدم‌فر صبح امروز در مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم بصیری‌پور، اظهار داشت: شهید بصیری‌پور افتخاری برای خراسان‌جنوبی است که در عرصه‌ دفاع از اسلام به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و حضرت ابوالفضل(ع) شهدای دفاع از حرم اهل بیت(ع) هستند، اضافه کرد: حضرت ابوالفضل(ع) شهیدی عاشورایی بود که از امام خود دفاع کرد.

مدافعان حرم نماد صداقت انقلاب اسلامی هستند 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دفاع از حریم اهل بیت(ع) از گذشته تاکنون بوده است و امروز مدافعان حرم نماد صداقت انقلاب اسلامی هستند که پیام آن‌ها ظلم‌ستیزی و حمایت از مظلوم است.

مقدم‌فر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما براساس وظیفه توحیدی دفاع از مظلوم می‌کنیم، بنابراین این دفاع جزء اهداف و دکترین انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نگرانی را داشتند که انقلاب اسلامی مانع تداوم ظلم است، بنابراین باید نابود شود.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا طرح خاورمیانه بزرگ را محقق کند، به طوری که مردم، امنیت و منابع انرژی برای آن‌ها و در خدمت رژیم صهیونیستی باشد و با این هدف با کمک انگلیس و آمریکا تشکیل نظام دادند.

خلق گروهک تروریستی داعش یکی از اقدامات رژیم صهیونیستی است

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آخرین اقدام رژیم صهیونیستی، خلق داعش بود، تشریح کرد: آنها نتوانستند انقلاب اسلامی را با توطئه‌های مختلف شکست دهند، بنابراین داعش را ایجاد کردند تا به اسم پرچم«لااله الا الله» و اسلام انسان‌ها را بسوزانند و سر ببرند، اما مدافعان حرم نقشه آن‌ها را خنثی کردند‌.

مقدم‌فر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هفته گذشته 7 نفر از رزمندگان ایرانی را در سوریه به شهادت رساند، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهید بصیری‌پور و سایر شهدای این حمله آن است که برای نخستین‌بار به صورت مستقیم پرده و نقاب از چهره صهیونیست‌ها در ارتباط با جریان تکفیری و داعش کنار رفت.

«آن‌ها همواره ادعا می‌کردند مخالف داعش هستند، اما امروز رژیم صهیونیستی مستقیم به ایرانی‌ها حمله کرد»، مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این جمله افزود: هرچند آن‌ها جرأت روبه‌رو شدن را نداشتند، لذا در نیمه‌های شب بمباران کردند و جنایت انجام دادند.

وی متذکر شد: یکی از افتخارات شهید بصیری‌پور این است که در جنگ با رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

مقدم‌فر با بیان اینکه تمام اقدامات آن‌ها به دلیل ترس است، تبیین کرد: این وعده را به ملت ایران می‌دهیم که تمام فرماندهان سپاه و همه کسانی که رژیم صهیونیستی از شنیدن اسم آن‌ها به خود می‌لرزد، اقدامات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند.

وی تأکید کرد: شهدای مدافع حرم در همان خط امام علی(ع)، حضرت زهرا(س) و حضرت ابوالفضل(ع) هستند و شهید بصیری‌پور نیز ادامه‌دهنده همین راه است.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز برخی نمی‌خواهند یاد و خاطره شهدا در کشور زنده شود، بیان کرد: بزرگداشت شهدا به اندازه شهادت ارزش دارد و شهدا، اسلام را جهانی می‌کنند.

مقدم‌فر با بیان اینکه نگرانی امروز آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی از گسترش اسلام است، بیان داشت: جنگ رژیم آل‌سعود در یمن سبب شد تا میلیون‌ها نفر در یمن آماده جهاد باشند، یمن در صدر اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است و طبق برخی روایات نیز بیشتر اصحاب امام زمان(عج) از یمن هستند.

مدافعان حرم، داعش را در سوریه متوقف کردند

وی تصریح کرد: رژِیم صهیونیستی و آمریکا هر کاری که از سال 2000 تاکنون انجام دادند بر علیه آن‌ها تمام شده است و امروز مدافعان حرم، داعش را در سوریه متوقف کرده و اسلام را نجات دادند.

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از اهداف دشمنان نابودی حریم اهل بیت(ع) است، اما هدف اصلی آن‌ها از بین بردن انقلاب اسلامی است، پیش از این داعش به صورت مخفیانه مجروحان خود را به تل‌آویو انتقال می‌داد، اما پرده و نقاب از چهره رژیم صهیونیستی کنار رفت.

«ولایت بزرگ‌ترین نعمت در جمهوری اسلامی ایران است»، مقدم‌فر با بیان این جمله خاطرنشان کرد: امروز برخی با شعار عدالت‌خواهی، آزادی و لیبرالیسم، قرآن را سرنیزه می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: استراتژی و نفوذ معنوی و فرهنگی جمهوری اسلامی نه تنها در سوریه، لبنان و عراق بلکه به اروپا و آمریکا نیز رسیده است، به همین دلیل دشمنان نگران هستند و می‌خواهند ما را در داخل سرگرم کنند تا پیام انقلاب به درون کشور برگردد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.