ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75115
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۳۶
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
آموزش و پرورش در انتقال فرهنگ شهادت پیشتاز است

آموزش و پرورش در انتقال فرهنگ شهادت پیشتاز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ناصرکرمی روز سه شنبه در همایش تجلیل از خادمان یادواره شهیدان دانش آموز و خانواده معظم مدافع حرم شهید سیدعلی حسینی در شهرستان دیر افزود: آرامش امروز جامعه حاصل ازخودگذشتگی و فداکاری شهیدان است.وی اضافه کرد: برگزاری یادواره برای تجلیل و تکریم از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، ناصرکرمی روز سه شنبه در همایش تجلیل از خادمان یادواره شهیدان دانش آموز و خانواده معظم مدافع حرم شهید سیدعلی حسینی در شهرستان دیر افزود: آرامش امروز جامعه حاصل ازخودگذشتگی و فداکاری شهیدان است.
وی اضافه کرد: برگزاری یادواره برای تجلیل و تکریم از شهیدان دانش آموز بسیار ارزشمند است زیرا این شهیدان در دوران نوجوانی و جوانی کارهای بزرگی انجام دادند که این کارها باملاک دنیوی مطابقت ندارد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهارداشت: سیل حضور معلمان و دانش آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه های جنگ یک حرکت منحصربه فرد بود.
وی اضافه کرد: همه وظیفه داریم تاریخ هشت سال دفاع مقدس درقالب یادواره ها به نسل آینده منتقل کنیم و آموزش وپرورش هم در این حرکت مهم پیشتازاست.
مدیر آموزش و پرورش دیر گفت: آموزش و پرورش این شهرستان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال گذشته 10 یادواره شهیدان دانش آموز در مدارس برگزار کرده است.
احمد عبدالله زاده افزود: هدف از این همایش تقدیر از دست اندرکاران یادواره شهیدان دانش آموز و تکریم از خانواده معظم شهید مدافع حرم دیر است.
وی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دیر 25 شهید دانش آموز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
معاون پرورشی آموزش و پرورش دیر به ایرنا گفت: سال گذشته 730 دانش آموز دختر و پسر در قالب 2 کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
اسماعیل مختارزاده افزود: دیدار با خانواده معظم شهیدان دانش آموز، برگزاری جشن تکلیف 850 دانش آموز پایه سوم ابتدایی، تشکیل حلقه های صالحان در مدارس و برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز از برنامه های دینی و معنوی حوزه معاونت پرورشی شهرستان دیر است.
در این آیین از 80 نفر از دست اندرکاران یادواره شهیدان دانش آموز در مدارس و خانواده شهید مدافع حرم سید علی حسینی با لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.