ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75119
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۵۰
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگ با اسرائیل حتمی است/ اقدام صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند/ جریان انحرافی و جریان فتنه، هر دو راه را کج کردند

جنگ با اسرائیل حتمی است/ اقدام صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند/ جریان انحرافی و جریان فتنه، هر دو راه را کج کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم هفتمین روز تدفین شهید مرتضی بصیری‌پور اولین شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها از استان خراسان جنوبی که در حمله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم هفتمین روز تدفین شهید مرتضی بصیری‌پور اولین شهید مدافع حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها از استان خراسان جنوبی که در حمله موشکی رژیم اشغالگر و منحوس صهیونیستی به پایگاه هوایی در سوریه به شهادت رسید، در مسجد امام حسین علیه‌السلام بیرجند گفت: دفاع از حرم و حریم اهل بیت علیه‌السلام موضوعی است که از گذشته بوده و تا امروز تداوم داشته است همچنان‌که حضرت ابوالفضل‌العباس علیه‌السلام از حریم اهل بیت علیه‌السلام در کربلا دفاع کردند.

 

وی افزود: مدافعان حرم نماد صداقت انقلاب اسلامی هستند چراکه پیام انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی است و مدافعان حرم، علیه ظلم برخاستند و از مظلوم دفاع کردند.

 

براساس وظیفه توحیدی از مظلوم دفاع می‌کنیم

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرمودند ما شریک غم مظلومان عالم هستیم و مقام معظم رهبری نیز فرمودند ما براساس وظیفه توحیدی از حرم اهل بیت علیه‌السلام دفاع می‌کنیم.

 

مقدم‌فر افزود: دفاع از مظلومان جزو اهداف انقلاب اسلامی و بر مبنای توحید است و شهادت مدافعان حرم، صدق این ادعاست.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی مانع از تداوم ظلم است اظهار کرد: دشمنانِ اسلام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دنبال طرح خاورمیانه بزرگ هستند که براساس آن، اسرائیل را ژاندارم منطقه کنند تا امنیت و منابع انرژی و مردم، در خدمت او باشد.

 

آخرین اقدام و فتنه‌ی دشمنان در جهت نابودی اسلام، خلق داعش بود

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که خداوند می‌فرماید سخت‌ترین دشمنان، یهود است گفت: صهیونیست‌ها فعالیت می‌کنند تا اسلام نباشد و آخرین اقدام و فتنه‌ی آن‌ها در جهت نابودی اسلام، خلق داعش بود تا کاری کنند که مردم دنیا از اسلام نفرت پیدا کنند اما مردم دنیا فهمیدند داعش با اسلام متفاوت است.

 

مقدم‌فر افزود: مدافعان حرم، این نقشه‌ی دشمنانِ اسلام را نقش بر آب کردند.

 

وی اظهار کرد: شهید مرتضی بصیری‌پور جزو هفت شهید ایرانی است که در حمله مستقیم اسرائیل به شهادت رسیدند و این، ویژگیِ این شهداست.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست‌ها، ارتباطشان را با تکفیری‌ها و داعش، پنهان می‌کردند و می‌گفتند مخالف داعش هستیم ولی مجروحان تکفیری و داعشی، در تل‌آویو مداوا می‌شدند اما با این اقدام اسرائیل در حمله‌ی موشکی به پایگاه هوایی در سوریه که منجر به شهادت هفت شهید ایرانی شد، نقاب از چهره‌ی صهیونیست‌ها در خصوص ارتباطشان با تکفیری‌ها و داعش، کنار رفت.

 

مقدم‌فر افزود: این هفت شهید سرافراز، اولین شهدای جنگ مستقیم با صهیونیست هستند.

 

وی اظهار کرد: صهیونیست‌ها حتی جرأت نکردند سینه به سینه با مدافعان حرم  وارد جنگ شوند و در نیمه‌های شب، بمباران کردند و موشک انداختند.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز حامل پیام تسلیت و تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده شهید و مردم خراسان جنوبی هستم.

 

جنگ با اسرائیل حتمی است/ اقدام صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند

مقدم‌فر تصریح کرد: در آینده، جنگ با اسرائیل حتمی است و اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن مدافعان حرم، نقطه‌ی آغاز است که بی‌پاسخ نخواهد ماند و با پاسخ قاطع نظام روبرو خواهد بود.

 

وی اظهار کرد: شهدا، تکالیفشان را به خوبی انجام دادند و افتخار بزرگی برای اسلام کسب کردند اما ما نیز در قبال شهدا وظایفی داریم.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از وظایف ما در قبال شهدا این است که شهدا را تکریم کنیم.

 

مقدم‌فر افزود: مراسمی که مردم خراسان جنوبی در بیرجند برای تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی بصیری‌پور انجام دادند، در کشور کم‌نظیر بود و آوازه‌ی این تشییع در کشور پیچید.

 

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری فرمودند بزرگداشت شهدا با اندازه‌ی شهادت ارزش دارد، اظهار کرد: بسیاری از افراد نمی‌خواهند نام شهید در یادها باشد اما ما باید بزرگداشت مقام و یاد شهدا را انجام دهیم و این چنین مجالسی برای تکریم خانواده معظم شهدا برگزار کنیم.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در گذشته به خانواده معظم شهدای دفاع مقدس می‌گفتیم شهدای شما نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ما دست دشمن بیفتد و امروز به خانواده معظم شهدای مدافع حرم می‌گوییم به شهدایتان افتخار کنید چراکه اسلام را جهانی می‌کنند.

 

مقدم‌فر افزود: آمریکا، انگلیس، اسرائیل و اروپا نگران هستند چون اسلام روزبه‌روز جلو می‌رود که برای جلوگیری از پیشرفت اسلام، داعش را ایجاد کردند.

 

وی اظهار کرد: هر اقدامی که دشمنانِ اسلام علیه اسلام انجام می‌دهند، 180 درجه می‌چرخد و مخالف و علیه خودشان می‌شود.

 

حماقت سعودی‌ها باعث شد یمن به میلیون‌ها انسان انقلابی و مجاهد تبدیل شود

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سعودی‌های احمق، حماقت کردند و به یمن حمله کردند اما این جنگ باعث شد یمن به میلیون‌ها انسان انقلابی و مجاهد و آماده تبدیل شود.

 

مقدم‌فر خاطرنشان کرد: یمن در صدر اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود و روایت داریم در زمان ظهور امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

وی افزود: امروز یمن به حرکت درآمده و ایستاده است.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها، عراق را اشغال کردند و خودشان اعلام کردند میلیون‌ها دلار خرج کردند و چند هزار آمریکایی کشته شدند اما در نهایت، عراقِ بدونِ صدام را تحویل ایران دادند.

 

مقدم‌فر یادآور شد: در کشور ما، برخی از افراد به حضور در سوریه اعتقاد نداشتند و می‌گفتند حمایت نکنید اما امروز نیاز به حضور در سوریه و دفاع از اسلام، بیشتر از گذشته حس می‌شود و انقلاب اسلامی است که به سرعت پیش می‌رود.

 

وی تصریح کرد: مدافعان حرم، وظیفه‌شان را به خوبی انجام دادند و اگر نبودند، امروز باید در داخل ایران در اصفهان و شیراز و شهرهای دیگر، با داعش می‌جنگیدیم اما مدافعان حرم، داعش را در سوریه متوقف کردند.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رضوان خدا بر مدافعان حرم که اسلام را نجات دادند.

 

بصیرت بالای مدافعان حرم

مقدم‌فر اظهار کرد: ویژگیِ دیگر شهدای مدافعان حرم این است که در خارج از سرزمین‌شان با دشمن جنگیدند و این‌که به جای دیگری برای جنگ با دشمنان بروند، بصیرت بالایی می‌خواهد که مدافعان حرم فهمیدند باید چکار کنند.

 

وی افزود: بصیرت داشتن، هجرت از خانه و جهاد در راه خدا و شوق شهادت از ویژگی‌های مدافعان حرم است.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف نهایی دشمن این است که انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

 

مقدم‌فر تصریح کرد: امروز بسیاری از افراد می‌خواهند در جامعه تشکیک ایجاد کنند و قصد دارند جبهه را عوض کنند و گاهی اوقات، حرف‌ها و بحث‌هایی برای ایجاد تشکیک در جامعه بیان می‌کنند.

 

وی افزود: وظیفه‌ی دیگر ما در قبال شهدا این است که حواسمان جمع باشد و بصیرت داشته باشیم.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که بصیرت بسیار مهم است گفت: اگر مسلمان و عابد باشد اما بصیرت نداشته باشد، معلوم نیست به کجا می‌رود.

 

مقدم‌فر افزود: عبادت بدون بصیرت، کافی نیست و اگر بصیرت نباشد، امام را در عاشورا تنها می‌گذارد.

 

از ولایت تبعیت کنیم

وی تصریح کرد: امروز یک نشان الهی و شاخص داریم و آن بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به ما داده یعنی ولایت است.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که چرا در جنگ صفین، عدّه‌ای، امام علی علیه‌السلام را تنها گذاشتند؟ گفت: برخی اقدامات را تکرار نکنیم و قرآن ناطق یعنی ولایت را تنها نگذاریم.

 

مقدم‌فر تأکید کرد: امروز، ولایت شاخص است و اگر می‌خواهیم مسیر را درست برویم و مدیون شهدا نباشیم، باید آدرس را از ولایت کسب کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در 99 درصد وصایای شهدا بر تبعیت از ولایت تأکید شده است.

 

جریان انحرافی و جریان فتنه، هر دو راه را کج کردند

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جریان انحرافی و جریان فتنه، هر دو راه را کج کردند؛ چه آن‌هایی که با پرچم عدالت آمدند و چه آن‌هایی که با پرچم آزادی آمدند.

 

مقدم‌فر افزود: مراقب باشیم، خط شهدا، خط ولایت است و از این مسیر نباید دور شویم.

 

مراقب عقبه باشیم

وی تصریح کرد: امروز، پیام انقلاب اسلامی به خیمه معاویه نزدیک شده است و راهبرد جمهوری اسلامی پیش می‌رود و نفوذ معنوی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی به اروپا و آمریکا می‌رسد و به همین دلیل است که دشمنان، نگران هستند.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این نگرانی باعث می‌شود که با ما بجنگند و همچنین از حربه قدیمی استفاده کنند و آن حربه این است که کاری کنند که مالک از خیمه معاویه دور شود.

 

مقدم‌فر گفت: فقط چند ضربه مانده تا مالک، کار را تمام کند اما دشمنان، درحال تخریب عقبه هستند.

 

وی تأکید کرد: اگر توفیق نداریم، مدافع حرم شویم، مراقب عقبه باشیم چراکه دشمنان می‌خواهند کاری کنند که پیام انقلاب اسلامی به داخل کشور برگردد و نزدیک خیمه معاویه نشود.

 

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با بصیرت، بیداری و پیروی محض از ولایت کاری کنیم که خون شهدا و زحمات رزمندگان اسلام، هدر نرود و پیام انقلاب اسلامی، جلو رود.

 

مقدم‌فر تأکید کرد: پیامِ حق در برابر ظالم و دفاع از مظلوم باید پیش رود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.