ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75124
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
  • 223 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم در آران و بیدگل برگزار شد

مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم در آران و بیدگل برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه مراسم هفت شهید مدافع حرم، شهید مهدی دهقان یزدلی در امام زاده بی بی زینب روستای یزدل از توابع آران و بیدگل برگزار شد. در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه مراسم هفت شهید مدافع حرم، شهید مهدی دهقان یزدلی در امام زاده بی بی زینب روستای یزدل از توابع آران و بیدگل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد، آیت الله سید محمد موسوی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم همچون شهید دهقان سرمایه های ارزشمند ولایی، انقلابی و جهادی برای مردم هستند که باید از آنها الگو بگیریم.

وی تصریح داشت: شهدای مدافع حرم و سایر شهدای اسلام و انقلاب تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) هستند که با گذشت از خون خود، امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان می آورند.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: شهیدان مدافع حرم عاشقانه و با نیت الهی در سوریه حضور پیدا می کنند و برای دفاع از حرم حضرت زینب خالصانه به شهادت رسیدند.

وی گفت: امثال شهید دهقان برای نسل جوان الگو و نمونه است که با تاسی از سیدالشهدا (ع) ثابت کردند در دنیای امروز با توجه به تبلیغات فریب آفرین دشمنان می توان خالصانه در راه خدا جهاد و این چنین به درجه والای شهادت رسید.

موسوی با تاکید بر اینکه از این سرمایه های ارزشمند ولایی و جهادی باید در برابر جنگ نرم و سخت دشمنان استفاده کنیم، گفت: شهدا از نظر حضور در مقابله با جنگ نرم دشمنان و اردوهای جهادی به عنوان افسران جنگ نرم هستند که باید از آنها تاسی بگیریم.

وی ادامه داد: زمانیکه این چنین جوانی در اوج جوانی اجر و مزدش شهادت می شود، باید گفت که وی ره صد ساله را یک شبه طی می کند و برای همه الگویی ماندگار می شود.

شهید مهدی دهقان به همراه پنج نفر دیگر از همرزمانش در اقدام تجاوز کارانه آمریکا به مقر پاسگاه های نظامی سوریه در فرودگاه تیفور در شهر حمص به شهادت رسیدند.

پیکر پاک این شهید چهارشنبه هفته گذشته در گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده بی بی زینب یزدل از توابع شهرستان آران و بیدگل به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.