ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75131
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
جان برکف سلاح به دست گرفته‌ام و تا رفع فتنه در عالم به جهاد در راه خدا می‌پردازم

جان برکف سلاح به دست گرفته‌ام و تا رفع فتنه در عالم به جهاد در راه خدا می‌پردازم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، شهید حاج قربان نجفی خان به بین رزمنده ۸ سال دفاع مقدس و فرهنگی بازنشسته بوده که به طور داوطلبانه برای مبارزه با تکفیری‌ها و دفاع از حرم اهل بیت (ع) به کشور عراق اعزام و اردیبهشت ۹۵ به مقام […]

جان برکف سلاح به دست گرفته‌ام و تا رفع فتنه در عالم به جهاد در راه خدا می‌پردازمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، شهید حاج قربان نجفی خان به بین رزمنده ۸ سال دفاع مقدس و فرهنگی بازنشسته بوده که به طور داوطلبانه برای مبارزه با تکفیری‌ها و دفاع از حرم اهل بیت (ع) به کشور عراق اعزام و اردیبهشت ۹۵ به مقام جانبازی نائل شد و سرانجام یک ماه بعد، در بیمارستان بقیه الله الاعظم تهران به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.   متن وصیت‌نامه این شهید مدافع حرم به شرح زیر است.
با صلوات و سلام بر رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و با صلوات و سلام بر ائمه اطهار علیه السلام و درود بیشمار خداوند و فرشتگان و صالحان و مومنین برامام خمینی (ره) و درود و صلوات بر شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عجج) و آرزوی سلامتی و عمر با برکت برای رهبر عزیز و حکیم و فرزانه آقا امام خامنه ایی (حفظه الله).

و آرزوی توفیق و نصرت الهی برای رزمندگان مقاومت اسلامی در اقصا نقاط عالم بر علیه کفر، تکفیر و استکبار و صهیونیسم و وهابیت آلت دست صهیونیسم و آمریکای جنایتکار و آرزوی رفع فتنه در عالم به دست توانای رزمندگان مقاومت اسلامی تحت فرماندهی امام زمان (عجج).

و آرزوی رحمت و غفران الهی در جوار آقاامام حسین (ع) و شهدای کربلای معلی برای شهدای مقاومت و شهدای مدافع حرم ائمه (ع).

احتراما و با شکر و سپاس از خداوند منان توفیق نصیب این حقیر العبد قربان نجفی فرزند بابو، متولد ۱۳۴۳ اهل روستای مازیاران ساکن علی آباد کتول شد که با شناخت و بصیرتی که به جبهه مقاومت اسلامی داشتم و با مطالعه و تحقیق بیشتر به اهمیت وجودی و آرمان‌های مقاومت اسلامی عاشقانه شناخت و معرفت پیدا کردم و مدتی است که به دنبال پیوستن به صف مجاهدان راه خدا در جبهه مقاومت بوده ام و اینک به لشگر مخلص خدا (جماعه المقاومته اللامیه فی کل عالم الحزب الله ابناء روح الله) پیوستم و جان برکف سلاح به دست گرفته و تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود در راه اهداف عالیه مقاومت اسلامی تا رفع فتنه در عالم به جهاد در راه خدا می‌پردازم.

از همسر فهیم و باشعورم که خانمی دانا و مومنه و ولایی است و مشوقم در این راه بوده ممنونم و از پدر عزیزم تشکر میکنم وقتی با ایشان مصلحت کردم اظهار خوشنودی نموده و تحسینم کردند؛ و از مادرم که از سینه سوختگان فاطمه زهرا (س) و فرزندانش بوده و در راه آشنایی فرزندانش با مکتب ائمه (ع) زحمت کشیده بود ممنونم و از خداوند بزرگ آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برایش دارم و از همه برادران و خواهرانم و فرزندان عزیزم حلالیت می‌طلبم و به ایشان توصیه میکنم پاسدار حرمت خون شهیدان و مدافع ولایت فقیه باشند.

و از عموم ملت شریف و مسلمان برادران و خواهران دینی درخواست دارم پیشتیبان ولایت فقیه باشند تا آسیبی به این مملکت نرسد و فقط از خدای تعالی استعانت بطلبند و از دشمنان اسلام نهراسند و بدانید که عاقبت پیروزی از آن لشکریان خداست، چون خداوند در قرآن شریف فرموده ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم و بدانید وعده خداوند حق است.

از همه دوستان، آشنایان و اقوام و همشهریان و خصوصا از همسایگان محترم حلالیت می‌طلبم.

خداوندا آرزوی ما در جنگ تحمیلی زیارت کربلا بود، برآورده کردی ممنونیم خدا جان. اینک آرزوی زیارت مسجد الاقصی داریم، برآورده بخیر بفرما.

العبد الحقیر

قربان نجفی  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.