ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75141
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۳:۳۲
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگنده بمب‌افکن‌های ‌آل‌سعود در 23 نوبت صعده و تعز یمن را بمباران کردند

جنگنده بمب‌افکن‌های ‌آل‌سعود در 23 نوبت صعده و تعز یمن را بمباران کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنگنده بمب افکن های عربستان طی 24 گذشته در 23 نوبت استان های صعده و تعز یمن را بمباران کردند. جنگنده بمب افکن های عربستان در 15 نوبت بخش های مختلف استان صعده یمن را هدف قرار دادند. جنگنده […]

جنگنده بمب‌افکن‌های عربستان در 23 نوبت صعده و تعز یمن را بمباران کردندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنگنده بمب افکن های عربستان طی 24 گذشته در 23 نوبت استان های صعده و تعز یمن را بمباران کردند.

جنگنده بمب افکن های عربستان در 15 نوبت بخش های مختلف استان صعده یمن را هدف قرار دادند.

جنگنده های عربستان همچنین در هشت نوبت منطقه «کمپ» واقع در شهرستان مقبنه استان تعز را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش در حملات جنگنده بمب افکن های عربستان به بخش های مختلف یمن شماری زخمی و نیز خسارت هایی به زیر ساخت ها و اموال عمومی وارد شد.

در مقابل یگان موشکی ارتش یمن نیز مواضع نظامیان سعودی در پایگاه «الشرفه» و «الشبکه» واقع در استان جران عربستان را هدف قرار دادند.

پهپادهای ارتش یمن روز سه شنبه 28 فروردین نیز سامانه موشکی پاتریوت امارات متحده عربی مستقر در مخا را هدف قرار دادند که در این حمله شماری از نیروهای اماراتی کشته یا زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.