ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75148
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۴:۲۲
  • 407 بازدید
  • ارسال توسط :
راهکار سیاسی برای حل بحران یمن مهیا است

راهکار سیاسی برای حل بحران یمن مهیا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النشره، مارتین گریفیث، فرستاده جدید سازمان ملل به یمن عنوان داشت: طی ۲ ماه طرح احیاء و فعال سازی مذاکرات برای پایان دادن به بحران موجود در یمن ارائه خواهد شد. ما هم اخبار خوب و هم اخبار بد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از النشره، مارتین گریفیث، فرستاده جدید سازمان ملل به یمن عنوان داشت: طی ۲ ماه طرح احیاء و فعال سازی مذاکرات برای پایان دادن به بحران موجود در یمن ارائه خواهد شد. ما هم اخبار خوب و هم اخبار بد داریم و این وظیفه من است که این اخبار را به اطلاع برسانم.

وی در ادامه افزود: خبر خوب این است که راهکار سیاسی برای پایان دادن به این جنگ در حال حاضر مهیا است و این راهکار در گرو پایان دادن به درگیری ها و عقب نشینی نیروها و دستیابی به یک توافق برای تشکیل دولت فراگیر با هدف تحقق صلح است.

در حالی که ائتلاف متجاوز سعودی آغاز کننده جنگ در یمن است گریفیث تاکید کرد: گروه انصار الله بر تمایلش برای پایان دادن به جنگ و همکاری با سازمان ملل تاکید کرده است. ما نسبت به حملات موشکی این نیروها نگران هستیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.