ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75175
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۰۰
  • 72 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده روسیه در سازمان ملل استفاده بی هدف از قدرت در یمن را محکوم کرد

نماینده روسیه در سازمان ملل استفاده بی هدف از قدرت در یمن را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل طی نشست شورای امنیت درباره یمن اظهار کرد: ما استفاده بی هدف از زور در یمن را که باعث جان باختن غیرنظامیان می‌شود، محکوم می‌کنیم. همچنین ما شلیک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل طی نشست شورای امنیت درباره یمن اظهار کرد: ما استفاده بی هدف از زور در یمن را که باعث جان باختن غیرنظامیان می‌شود، محکوم می‌کنیم. همچنین ما شلیک موشک‌های بالستیک به سمت مناطق مسکونی عربستان را نمی‌پذیریم و خواستار رها کردن این شیوه‌ها هستیم چراکه اینگونه اقدامات هیچ کمکی به حل و فصل مساله یمن نمی‌کند.

نبنزیا افزود: تنها کمک‌های بشردوستانه برای ایجاد یک راه حل بلند مدت کافی نیست و ما همچنان بر این باوریم که تنها با گفت‌وگویی که حق و حقوق همه طرف‌ها در آن رعایت شود می‌توان به بحران یمن پایان داد.

وی ضمن تاکید بر موضع اولیه کشورش مبنی بر توقف فوری درگیری‌های مسلحانه و خشونت از سوی تمامی طرف‌ها و کنار نهادن حل و فصل نظامی اختلافات گفت: فقط با تمرکز بر یمن به شکل ویژه و به دور از محاسبات ژئوپلتیک می‌توان به این اهداف دست یافت.

همچنین نماینده روسیه در سازمان ملل به این مساله اشاره کرد که یمن با اراده سیاسی می‌تواند به الگوی دیگر کشورهای منطقه در حل و فصل درگیری‌ها تبدیل شود و به ایجاد ثبات در منطقه کمک کند.

وی همچنین نسبت به این مساله ابراز امیدواری کرد که مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن بتواند بیش از پیش به حل و فصل بحران یمن توجه کند.

نماینده روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که کشورش به تلاش‌هایش برای حل و فصل درگیری در یمن ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.