ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75181
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۲۵
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
یگان پهپادی انصارالله یمن سامانه پاتریوت امارات را هدف قرار داد

یگان پهپادی انصارالله یمن سامانه پاتریوت امارات را هدف قرار داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، یک منبع نظامی یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت، نیروی هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همزمان با بمباران موشکی، سامانه پاتریوت امارات و مراکز تجمع نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن و ائتلاف عربی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، یک منبع نظامی یمن در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت، نیروی هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همزمان با بمباران موشکی، سامانه پاتریوت امارات و مراکز تجمع نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن و ائتلاف عربی در ساحل غربی را که شامل نیروهای اماراتی نیز بود، هدف قرار داد.

یگان موشکی و یگان پهپادی یمن در فوریه گذشته نیز عملیات مشترکی را علیه مرکز فرماندهی نیروهای امارات در استان مأرب صورت دادند.

یک مقام نظامی در آن زمان گفت، عملیات مشترک یگان‌های موشکی و پهپادی ساختمان فرماندهی امارات و سامانه‌های دفاع هوایی نیروهای متجاوز “باک ۳” را هدف گرفتند.

وی تصریح کرد، این حملات با مشارکت پهپادهای مجهز به موشک‌های بالستیک انجام شدند و توانستند مرکز فرماندهی نیروهای امارات و سامانه‌های دفاعی هوایی “باک ۳ ” را منهدم کنند.

همچنین ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک موشک بالستیک شرکت برق نجران عربستان را هدف قرار دادند، بمباران موشکی و حملات توپخانه‌ای به پایگاه‌های نجران و جیزان نیز ادامه یافت.

یگان موشکی یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، در ادامه حملات موشک‌های بالستیک به پایگاه‌های اقتصادی و نظامی مهم عربستان و عمل به وعده‌های یگان موشکی یمن در پاسخ به حملات مستمر ائتلاف عربی علیه شهرهای یمن و کشته و زخمی شدن غیرنظامیان و نیز تخریب تاسیسات زیرساختی یمن، صبح روز سه‌شنبه یک موشک بالستیک مدل “بدر ۱” به سمت شرکت برق نجران عربستان شلیک شد.

عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در آن طرف مرزهای مشترک یمن و عربستان ادامه دارد.

به گفته یک منبع نظامی یمنی، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز استقرار سربازان عربستانی در بیابان البقع در مرزهای مشترک دو کشور را با موشک‌ “زلزال ۲” هدف قرار دادند.

این منبع افزود: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با موشک و آتش توپخانه نیروهای هادی و نیروهای ائتلاف را در مرکز فرماندهی نجران هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از آنها شد.

در این حملات موشکی و توپخانه‌ای مرکز نظامی ضهیان، دو پایگاه الخشل و ملحمه و شرق منطقه جحفان، مرکز نظامی جلاح، پشت پایگاه العمود، دو پایگاه المنتزه و الدخان هدف قرار گرفتند. همچنین یک سرباز عربستانی در پایگاه الحسکول در جیزان هدف تک‌تیراندازهای یمنی قرار گرفت.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان ۱۰ حمله هوایی علیه ارتفاعات الدود در جیزان انجام دادند.

در یکی از این حملات یک خانه مسکونی در منطقه حیس در استان الحدیده در غرب یمن هدف گرفته شد که طی آن شش تن از اعضای یک خانواده به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.