ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75185
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۳۷
  • 526 بازدید
  • ارسال توسط :
جنایتکاران غربی به دنبال توطئه های نوظهور هستند

جنایتکاران غربی به دنبال توطئه های نوظهور هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ابولفضل برزگری صبح امروز در مراسم سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سنندج برگزار شد، گفت: چهلمین سال تجلی تقدیر و دور اندیشی امام خمینی(ره) امروز با صلابت ارتش جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد. فرمانده قرارگاه لشکر ۲۸ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ابولفضل برزگری صبح امروز در مراسم سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سنندج برگزار شد، گفت: چهلمین سال تجلی تقدیر و دور اندیشی امام خمینی(ره) امروز با صلابت ارتش جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

فرمانده قرارگاه لشکر ۲۸ کردستان با اشاره به ۴۸ هزار آلاله سرخ در کشور، عنوان کرد: یک هزار شهید پیشمرگ مسلمان کرد و پنج هزار و ۴۸۰ شهید در استان کردستان جان خود را فدای پاسداری از وطن کردند.

وی افزود: کردستان مهد دلیران، خانه شیران و مظهر عشق، وفا و شهره در مهمان نوازی و سرزمین مجاهدت های خاموش است.

وی گفت: زور پیشگی غرب و حکومت دست ساخته هم پیمانان جنایتکار پس از شکست و نا امید شدن از خلق گروهک های تکفیری و به راه انداختن جنگ های نیابتی و تروریستی علیه دولت ها و ملت های مظلوم سوریه و یمن همواره به دنبال توطئه های جدید و نوظهور هستند.

برزگری گفت: همه ناپاکان و بد خواهان ایران بدانند که ارتش جمهوری اسلامی با سلاح های جدید و در بالا ترین توان جنگی مقتدرانه با آن ها مقابله خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه لشکر ۲۰ پیاده استان کردستان اظهار کرد: آماده مقابله با هر گونه تهدیدات و تجاوزات دشمن بودا و امید است تمام تلاش های نیرو های مسلح قبول پیشگاه حق قرار بگیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.