ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75205
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۱۷
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
اوگاندا اعزام نیرو به یمن را تکذیب کرد

اوگاندا اعزام نیرو به یمن را تکذیب کرد

تارنمای اوگاندایی امروز (چهارشنبه) در خبری افزود: یک تارنمای خبری مصری گزارش داده بود که اوگاندا قرار است تا هشت هزار نیرو را به یمن اعزام کند. عربی 21 گزارش داد که امارات مذاکراتی را با اوگاندا انجام داده تا عملیات نظامی خود در یمن را از سرگیرد. عمر البشیر رئیس جمهوری سودان تحت فشار […]

تارنمای اوگاندایی امروز (چهارشنبه) در خبری افزود: یک تارنمای خبری مصری گزارش داده بود که اوگاندا قرار است تا هشت هزار نیرو را به یمن اعزام کند.
عربی 21 گزارش داد که امارات مذاکراتی را با اوگاندا انجام داده تا عملیات نظامی خود در یمن را از سرگیرد.
عمر البشیر رئیس جمهوری سودان تحت فشار است تا نیروهای سودانی را در پی افزایش تلفات آنها برای مبارزه با نیروهای حوثی عقب بکشد، بنابر این گفته شده است که مذاکراتی بین امارات و دولت اوگاندا در جریان است که نیروهای خود را به یمن اعرازم کند، که دولت اوگاندا دیروز این گزارش ها را رد و اعلام کرد، چنین برنامه و مذاکراتی بین اوگاندا و امارات وجود ندارد.
«هِنری اوکِلو اوریِم» وزیر مشاور و کفیل وزارت امور خارجه اوگاندا اعلام کرد: فکر نمی کنم این عملی باشد. نظامیان ما آرمان «پان آفریکن» دارند و گسیل آنها به یمن در خدمت این هدف نیست.
یمن فقیرترین کشور عربی اکنون به مکانی برای جنگ نیروهای عربستانی و متحدانش شامل سودان، مصر، مراکش، امارات، کویت، اردن و بحرین بدل شده است.
قطر نیز جزو این ائتلاف بود که در پی تنش دیپلماتیک با عربستان از این ائتلاف جدا شد.
اوگاندا هم اکنون بیش از شش هزار سرباز در سومالی دارد.
اروپام**3234**1479

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.