ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75218
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
نیکی هیلی بار دیگر ادعاهای گذشته درباره حمایت تسلیحاتی ایران از انصارالله یمن را تکرار کرد

نیکی هیلی بار دیگر ادعاهای گذشته درباره حمایت تسلیحاتی ایران از انصارالله یمن را تکرار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی کالر، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، ایران را به علت ادامه حمایت از گروه انصار‌الله یمن، محکوم کرد. هیلی در سخنرانی خود در شورای امنیت مدعی شد: به منظور دستیابی به صلح  پایدار […]

گزافه‌گویی‌های جدید هیلی علیه ایرانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی کالر، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، ایران را به علت ادامه حمایت از گروه انصار‌الله یمن، محکوم کرد.

هیلی در سخنرانی خود در شورای امنیت مدعی شد: به منظور دستیابی به صلح  پایدار در یمن ایران باید از مداخله و نقض تحریم تسلیحاتی این شورا دست بردارد.

نماینده آمریکا در ادامه ادعاهای خود افزود: «گروه انصار الله یمن هفته گذشته دور تازه‌ای از حملات موشکی بالستیک را علیه عربستان شکل داده است و حملات موشکی ماه میلادی گذشته این گروه به ریاض باعث مرگ یک غیرنظامی شد. هر روز که می‌گذرد خطر افزایش مناقشات منطقه‌ای افزایش می‌یابد. با این حال شورای امنیت سازمان ملل هیچ اقدامی را برای اجبار ایران و انصار الله یمن به پذیرش مسئولیت نقص تحریم تسلیحاتی و قطعنامه 2216 شورای امنیت انجام نمی‌دهد.»

نیکی هیلی ضمن محکوم کردن ایران به ادعای مداخله در یمن، تاکید کرد جامعه بین‌الملل لازم است برای کمک به شهروندانی یمنی اقدامات بیشتری را انجام دهد.

نماینده آمریکا در سازمان ملل افزود: وخامت اوضاع در این کشور در حدی است که 18 میلیون یمنی درباره آینده و سرنوشت خود هیچ اطلاعاتی ندارد.

هیلی در حالی این ادعاها را درباره ایران مطرح می‌کند و می‌کوشد آمریکا را دلسوز مردم یمن نشان دهد که واشنگتن یکی از بزرگترین فروشندگان تسلیحات به عربستان است. سلاح‌هایی که هر روز برای کشتار غیرنظامیان یمنی بوسیله ائتلاف به سرکردگی ریاض مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تحریم تسلیحاتی که به عنوان قطعنامه 2216 شورای امنیت شناخته می‌شود،  در آوریل 2015 با هدف جلوگیری از تجهیز نظامی گروه انصار الله در یمن و بدون اشاره به تجاوز نظامی عربستان به خاک این کشور تصویب شد. در حالیکه دیگر اعضای شورای امنیت در موافقت با این قطعنامه رای دادند، روسیه به عنوان عضو دائم این شورا از رای دادن در این خصوص خودداری کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.