ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75226
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
ایران در رسانه‌های جهان عرب| از اشاره به انتقام سردار از اسرائیل تا پیوند مستحکم سعودی‌ها و فرقه رجوی

ایران در رسانه‌های جهان عرب| از اشاره به انتقام سردار از اسرائیل تا پیوند مستحکم سعودی‌ها و فرقه رجوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه‌ فرامنطقه‌ای رای‌الیوم به سردبیری عبدالباری عطوان در خبری به سفر وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به عراق اشاره کرد و نوشت وزیر دفاع ایران در بغداد راه‌های توسعه همکاری نظامی و امنیتی و همچنین حمله موشکی اخیر غربی‌ها به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه‌ فرامنطقه‌ای رای‌الیوم به سردبیری عبدالباری عطوان در خبری به سفر وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران به عراق اشاره کرد و نوشت وزیر دفاع ایران در بغداد راه‌های توسعه همکاری نظامی و امنیتی و همچنین حمله موشکی اخیر غربی‌ها به سوریه را بررسی کرد.

اما عبدالباری عطوان که درباره مهمترین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به اظهارنظر می‌پردازد، در تحلیلی به تجاوز موشکی اخیر رژیم صهیونیستی به پایگاه تیفور سوریه اشاره کرد و نوشت سردار سلیمانی برای گرفتن انتقام شهدای حمله به پایگاه تیفور آماده می‌شود.

وی افزود اسرائیل از پهپادها و موشک‌های ایران وحشت دارد و نیروهای خود را در جبهه شمالی در سطح زمین و هوا تقویت می‌کند و سوریه در حال آماده باش است، آیا جنگ همانطور که فریدمن نویسنده آمریکایی پیش‌بینی کرده است،‌بسیار قریب‌الوقوع است؟

عطوان نوشت تنشی که بر صحنه سوریه در پی تجاوز سه‌گانه آمریکا، فرانسه و انگلیس در شنبه گذشته حاکم شده،‌همچنان در سطح شدید ادامه دارد با وجودی که این تجاوز بیش از یک ساعت طول نکشید و بیشتر اهدافش را هم محقق نکرد…

الوطن سعودی تریبون رسانه‌ای فرقه رجوی

اما روزنامه سعودی الوطن در یکی از خبرهای اصلی خود به تبلیغ گروهک تروریستی منافقین از طریق انتشار گفت‌وگویی با یکی از سرکرده‌های این فرقه پرداخته تا بر عمق همپیمانی آل سعود و این گروهک تروریستی ضد ملت ایران مهر تایید بزند.

این روزنامه از قول یکی از اعضای فرقه رجوی که نام وی را حسین داعی الاسلام خوانده و به زعم خود به او لقب ادعایی عضو شورای ملی مقاومت داده، ادعاهای بی‌اساسی را علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است.

رسانه سعودی در گفت‌وگویی که با این عضو گروهک تروریستی منافقین انجام داده است، تلاش کرد از این گروه ضد مردمی چهره‌ مثبت ترسیم کرده و به زعم خود آن را طرفدار و دلسوز مردم ایران معرفی کند در حالی که این فرقه تروریستی هزاران نفر از  قشرهای مختلف مردم ایران را به ویژه طی سال‌های اولیه انقلاب ترور کرده است و همچنان به جنایات خود از طریق همدستی و همپیمانی با رژیم‌های غربی و عربی و صهیونیستی ادامه می‌دهد. این در حالی است که اخیرا برخی منابع از دیدار محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با سرکرده فرقه رجوی در جریان سفر اخیرش به پاریس خبر داده بودند

تمام اتهامات و ادعاهایی که رژیم سعودی و رسانه‌های پرتعدادش علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده از زبان این عضو سرکرده گروهک تروریستی منافقین تکرار شده است.

ادعای واهی انتفاضه در ایران از دیگر موارد مطرح شده در این گفت‌‌وگوی رسانه رسمی سعودی با عضو فرقه رجوی است.

این روزنامه با ادعای اینکه همه مردم ایران خواهان سرنگونی نظام هستند، نوک حملات خود را متوجه ولایت فقیه کرد تا عمق دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران اثبات کند.

الوطن سعودی با نادیده گرفتن جنایات هولناک فرقه رجوی در ترور هزاران شهروند ایرانی و همدستی‌اش با رژیم صدام معدوم در جریان جنگ تحمیلی هشت ساله مدعی شد مقاومت مردمی است و این سازمان(منافقین خلق) تجارب زیادی در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی دارد.

الوطن عمان در مطلبی به تماس تلفنی رئیسان جمهوری ایران و ترکیه اشاره و اعلام کرد رئیس‌جمهوری ترکیه و رئیس‌جمهوری ایران بر پایبندی خود به ادامه ائتلاف خود با روسیه درباره سوریه تاکید کردند.

 

رسانه‌های عمان همانند دولت این کشور تلاش کرده‌اند رویکرد مستقل خود را در مقابل رسانه‌های سعودی حفظ کرده و مانند رسانه‌های رژیم بحرین و امارات هرگز از آنها دنباله‌روی کورکورانه نکنند.

روزنامه البیان امارات در مطلبی ادعاهای نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد علیه ایران و جنبش انصارالله را تکرار کرد و با دنباله‌روی از رسانه‌های سعودی یکی از مهمترین گروه‌های مردمی یمن یعنی انصارالله را در ادبیاتی توهین آمیز به زعم خود شبه‌نظامیان حوثی ایرانی توصیف کرد.

 

الحیات سعودی در خبری نوشت سپاه پاسداران حمله‌ای را که از طریق مرزهای پاکستان انجام شده بود، دفع و خنثی کرد. این روزنامه نوشت در شامگاه روز ارتش در ایران، سپاه پاسداران از دفع حمله تروریست‌ها به برج مراقبت مرزی در منطقه میرجاوه در سیستان و بلوچستان خبر داد و دستگاه‌های امنیتی هم چند روز پیش مقادیر زیادی سلاح و مهمات از تروریست‌ها در منطقه ضبط کرده بودند.

روزنامه اماراتی الاتحاد هم با ادعای خسارت‌های سنگین جنبش انصارالله یمن که از آنها به زعم خود به عنوان کودتاچیان یاد کرده، مدعی شد دو پهپاد ایرانی در «میدی» یمن سرنگون شده است.

این روزنامه ادعا کرد شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت ایران دو روز پیش یک پهپاد به مواضع ارتش ملی یمن(مزدوران عربستان) و ائتلاف در شهرستان میدی که اخیرا آزاد شد، اعزام کردند تا مقرهای نظامی و مواضع آنها را افشا کند، اما این تلاش آنها شکست خورد…

روزنامه لبنانی الاخبار در مطلبی با عنوان «تل آویو بدبین است: رویارویی با ایران حتمی است. این روزنامه افزود منابعی احتمال دادند که (سردار) سلیمانی برای انجام عملیات انتقامی برنامه ریزی می‌کند که از قلب یکی از پایگاه‌های ایرانی علیه اسرائیل انجام خواهد شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.