ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75228
  • ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
امارات: یک فروند پهپاد «قاصف-۱» یمن را در اختیار گرفتیم

امارات: یک فروند پهپاد «قاصف-۱» یمن را در اختیار گرفتیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای مسلح امارات با صدور بیانیه‌‏ای مدعی شد که «نیروهای پدافندی آن دیروز یک فروند پهپاد قاصف۱ حامل مواد منفجره را در اختیار خود گرفته‌‏اند.» در ادامه بیانیه آمده است که «این پهپاد سعی در نفوذ به پایگاه‏های نیروهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای مسلح امارات با صدور بیانیه‌‏ای مدعی شد که «نیروهای پدافندی آن دیروز یک فروند پهپاد قاصف۱ حامل مواد منفجره را در اختیار خود گرفته‌‏اند.»

در ادامه بیانیه آمده است که «این پهپاد سعی در نفوذ به پایگاه‏های نیروهای وابسته به امارات در سواحل غربی یمن را داشت که رصد شد».

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری دولتی امارات «وام»، تیم متخصص پس از بررسی اجزای پهپاد، مقادیر زیادی مواد منفجره را که آماده هدف قرار دادن مواضع معین بودند، کشف و ضبط کردند.

در پایان بیانیه آمده است که ائتلاف سعودی پس از حملات پهپادی اخیر نیروهای یمنی به فرودگاه «ابها» عربستان، تصمیم به مقابله با ادامه عملیات پهپادی یمنی‌‏ها که خطوط کشتی‎رانی در دریای سرخ را تهدید می‎کند، گرفته‌‏اند.

نیروهای یمنی دیروز سه شنبه در مناطق «المخا» و «موشج» استان تعز در سواحل غربی یمن، عملیات مشترک موشکی و پهپادی انجام دادند.

یک منبع نظامی یمن گفت که در این عملیات، سامانه دفاعی موشکی پاتریوت امارات و پایگاه‏های نظامیان اماراتی و عناصر مزدور وابسته به آنها هدف قرار گرفته است (جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.