ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75253
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۶:۱۸
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
تا روزی که زنده‌ام در دفاع از ارزش‌ها می‌مانم/روایتی از دلاوری‌های مدافعان حرم در «به‌ وقت شام»

تا روزی که زنده‌ام در دفاع از ارزش‌ها می‌مانم/روایتی از دلاوری‌های مدافعان حرم در «به‌ وقت شام»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، اکران عصرانه فیلم سینمایی« به وقت شام» عصر روز گذشته در سینما سپهر ساری با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان این فیلم همراه شد. وی که به دعوت مدیریت امور سینمایی حوزه هنری مازندران و هماهنگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، اکران عصرانه فیلم سینمایی« به وقت شام» عصر روز گذشته در سینما سپهر ساری با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان این فیلم همراه شد.

وی که به دعوت مدیریت امور سینمایی حوزه هنری مازندران و هماهنگی موسسه اوج به ساری آمد، پیش از اکران فیلمش، مورد استقبال هواداران و علاقه‌مندان سینما، همچنین خانواده‌های شهدا به ویژه مدافعان حرم و ایثارگران قرار گرفت.

حاتمی کیا در سخنرانی کوتاه پیش از فیلم، هدف و انگیزه اصلی تولید این فیلم را نمایش گوشه‌ای از حماسه‌سازی‌های فرزندان غیور این آب و خاک در مقابل توحش نیروهای تکفیری و داعش برشمرد و بیان کرد: اگرچه این اثر تنها بخشی از دلاوری‌های مدافعان حرم را روایت می‌کند، اما امیدوارم توانسته باشم با این کار اندکی از رخدادهای جبهه حق علیه باطل در سرزمین شام را با ژرفای حماسه‌سازی و غیرت نیروهای مومن این نظام و انقلاب به نمایش بگذارم.

وی افزود: تمام تلاش تیم تولید «به وقت شام» به رغم ایجاد یک ساختار هنری یکپارچه، دامنه تاثیر آن بوده است تا بتواند پیام خود را به بهترین شکل ممکن به مخاطب ارائه کند.

این فیلمساز برجسته کشور ادامه داد: افرادی مظلومانه بی‌ هیچ چشم‌داشتی می‌روند و در بدترین شرایط می‌جنگند و شهید می‌شوند، مردم ما باید در داخل کشور از رسالت و انگیزه این حرکت و این عزیزان شناخت و آگاهی داشته باشند و آنان را بشناسند. این فیلم، با چنین انگیزه‌هایی ساخته شد.

حاتمی‌کیا که فیلم‌های درخشان و به یاد ماندنی دفاع مقدس ( با موضوعات دوران جنگ و رخدادهای وابسته پس از جنگ تحمیلی) از جمله دیدبان، مهاجر، آژانس شیشه‌ای، از کرخه تا راین، بوی پیراهن یوسف، ربان قرمز و … را در کارنامه دارد در این محفل گفت: من همواره با پرداختن به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس سعی در نمایش و پاسداشت ارزش‌های انسانی سرزمینم داشته‌ام، و تا روزی که زنده‌ام در این عرصه خواهم ماند و به حرمت و پاسداشت این گنج گرانمایه، در فیلم‌هایم به این ارزش‌ها خواهم پرداخت.

وی در پایان ضمن تشکر از همه مخاطبانی که برای تماشای فیلم در سینما حاضر شدند، از برگزارکنندگان این برنامه که زمینه حضورش را در ساری فراهم ساختند، قدردانی کرد.

در پایان دیدار مردمی ابراهیم حاتمی‌کیا پیش از اکران فیلم «به وقت شام» که با استقبال قابل توجهی از سوی علاقه‌مندان مواجه شد، با حضور تنی چند از مسئولان استانی و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر از آن فیلمساز، به پاس تولید فیلم ارزشی «به وقت شام» قدردانی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.