ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75259
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۷:۱۱
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، با حضور در منزل شهید مدافع حرم«صادق عدالت اکبری» با خانواده این شهید بزرگوار دبیدار و گفت وگو کرد. وی، در این دیدار، با اشاره به این‌که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، با حضور در منزل شهید مدافع حرم«صادق عدالت اکبری» با خانواده این شهید بزرگوار دبیدار و گفت وگو کرد.

دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری

وی، در این دیدار، با اشاره به این‌که آرامش، صلابت و فضای امن خدمتگزاری، مرهون جان‌فشانی شهداست، گفت: امروز در شرایطی که منطقه و خاورمیانه در محاصره تنش‌ها و آتش‌هاست، کشورمان، در امنیت و آرامش کم‌نظیر، توسعه و آبادانی را پیش گرفته است.

شهین باهر، اضافه کرد: این امنیت، مرهون شهیدان بزرگواری چون صادق عدالت اکبری است که در سایه تربیت مکتبی و انقلاب پدر و مادر، جان خود را نثار اسلام و انقلاب کردند.

شهردار تبریز، گفت: طرح یادمان شهدا با نام «بو کوچه‌نین افتخاری» با هدف ماندگار کردن نام شهدای گرانقدر در اقصی نقاط شهر اجرا می شود و با اجرای این طرح، تابلویی شامل نام و عکس شهید، سال تولد، نام والدین شهید، زمان و محل شهادت همراه با جمله ای از وصیتنامه شهید در محل مناسبی از کوچه متعلق به وی نصب خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.