ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 75296
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :

جوانان مدافع حرم رویش‌های انقلاب هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی عصر امروز در سومین مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حسین بادپا و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در محل بیت‌الزهرا(س) شهر کرمان اظهار داشت: عشق به ارزش‌های والای شهادت بسیار ارزشمند است و هیچ کس نمی‌تواند از شکر این نعمت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی عصر امروز در سومین مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حسین بادپا و گرامیداشت شهدای مدافع حرم در محل بیت‌الزهرا(س) شهر کرمان اظهار داشت: عشق به ارزش‌های والای شهادت بسیار ارزشمند است و هیچ کس نمی‌تواند از شکر این نعمت بیرون بیاید.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: فرهنگ شهادت یک سرمایه بسیار بزرگ است که خداوند آن را به مملکت ما هدیه کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، کشور را متحول کرده است، عنوان کرد: همیشه در اوایل انقلاب و همین‌طور در دوران جنگ در کنار سرداران بودم و همیشه از این که نتوانستم شهید شوم، ناراحت بودم.
صدیقی ادامه داد: بعد از آن، یک بار از خودم خجالت کشیدم و آن زمانی بود که محسن حججی به شهادت رسید، چه جوانانی و چه طور پرواز می‌کنند، اما ما همچنان زنجیر شده و تکان نمی‌خوریم.

وی با بیان اینکه زمانی می‌توانیم به شهادت نزدیک شویم که روی خط خداوند قرار بگیریم، خاطرنشان کرد: زمانی که از خود بیرون آمدیم و در خط خداوند، دین، شرع و معنویت قرار گرفتیم، می‌توانیم به شهادت نزدیک شده و به آن برسیم.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: حدیثی از امام علی(ع) وجود دارد که فرمودند: «آرزو دارم در زیر شمشیر کشته شوم»، اکنون دری باز شده و خوشا به حال کسانی که از این در وارد می‌شوند، مرگ در بستر بیماری با مرگ در راه خداوند بسیار تفاوت دارد، باارزش‌ترین مرگ‌ها، کشته شدن در راه خداوند است.

صدیقی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار زیاد برشمرد و خاطرنشان کرد: کسانی که با حسرت زیاد داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت و اسلام عازم می‌شوند و گاهی ماه‌ها در نوبت می‌مانند، رویش‌های انقلاب هستند، اینها در کنار کسانی قرار دارند که در زمینه‌های مختلف به پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی کمک کرده‌اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ایستادن در مقابل رهبری، ایستادن در مقابل امام زمان (عج) است، ادامه داد: در فتنه سال 88 با کمترین هزینه، براندازی متوقف شد که این از دستاوردهای خوب و بی‌نظیر انقلاب است.

صدیقی تاکید کرد: کرمان در زمینه‌های مختلف شایستگی و صلاحیت خود را ثابت کرده‌اند و چهره‌های سرشناس و موفقی دارد که سردار سلیمانی یکی از آن‌ها است.

منبع: فارس

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.