ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75300
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
کرمان| آیت‌الله صدیقی: شهدای مدافع حرم و دست‌پرورده انقلابند

کرمان| آیت‌الله صدیقی: شهدای مدافع حرم و دست‌پرورده انقلابند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیت‌الله کاظم صدیقی عصر امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حسین بادپا و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان اظهار داشت: عشق به خدا، پیغمبر و ائمه عشق به ارزش‌هاست. وی با بیان اینکه عشق به ارزش والای شهادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیت‌الله کاظم صدیقی عصر امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حسین بادپا و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان اظهار داشت: عشق به خدا، پیغمبر و ائمه عشق به ارزش‌هاست.

وی با بیان اینکه عشق به ارزش والای شهادت سرمایه‌ای است که خداوند به مملکت ما داده گفت: عشق به شهادت اکسیر و تحولی بود که مردم این سرزمین را به این نقطه رساند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیات قرآن در باب ارزش و جایگاه شهید و شهادت گفت: خداوند در قرآن به انسان‌هایی که در راه خدا به قتل می‌رسند و کشته می‌شوند اشاره می‌کند و این نشان می‌دهد که مرگ در راه خدا برجسته و با اهمیت است.

وی با بیان اینکه مرگ انسان در چنین زمانی ارزش پیدا می‌کند افزود: در چنین مرگی باید انسان از خود و دنیا رها شده و جدا شود.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه اگر حضرت عزرائیل امروز به سراغ ما بیاید چه در نامه اعمال خود داریم بیان کرد: در خط شرع، معنویت خدا و رضا خدا زندگی کنید و آرمان و همت خود را بال ببرید.

وی با بیان اینکه مرگ برای همه است اما مرگ در بستر و بیمارستان با مرگ در جبهه بسیار فرق دارد گفت: شریف‌ترین مرگ، مرگ در راه خداست و به این واسطه است که حضرت امیرالمونین(ع) می‌فرمایند آرزو دارم در زیر ضربت شمشیر کشته شوم تا اینکه در بستر به شهادت برسم.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه روزی شخصی از من پرسید با وجود برخی مسئولانی که از مسیر انقلاب منحرف شدند، رشوه‌خواری‌ها، بدحجابی‌ها و … چه نشانی از انقلاب داری که به من نشاندهی دهی گفتم: این همه داوطلب دفاع از حریم اهل‌بیت(س) جوانانی که دست‌پروده این انقلاب هستند و اینها نشان انقلابند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما رویش دارد افزود: انقلاب آنقدر قدرت دارد که در فتنه 88 با کمترین هزینه فتنه را سرکوب کرد.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه من هر روز برای سلامتی مقام معظم رهبری، سیدحسن نصرالله و سردار سلیمانی صدقه می‌دهم افزود: اینها پایه‌ها و ستون‌های انقلابند.

وی با بیان اینکه اکسیر شهادت و توبه را دست کم نگیرید گفت: امیدواریم به برکت وجود شهدا، خداوند نگاهی به ما کرده توبه ما را پذیرفته و وجود ما را اصلاح و از گناهان پاک کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهید بادپا همسر خود را واسطه قرار داد تا از سردار سلیمانی اجازه دفاع از حریم اهل‌بیت(س) را بگیرد افزود: چنین همسرانی انسان‌های بزرگی هستند که نمونه آنها در تاریخ است.

وی با بیان اینکه نماز اول وقت، پرهیز از حرم، داشتن غیرت دینی و حب اهل‌بیت(س) کمک می‌کند که انسان قلب مطمئنه داشته باشد گفت: چنین انسان‌هایی لایق شهادتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.