ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75317
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۵:۲۲
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
بیرجند| امنیت امروز ما مرهون خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است + تصویر

بیرجند| امنیت امروز ما مرهون خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است + تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده  شهید  مرتضی بصیری‌پور نخستین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی اظهار داشت: خوش به سعادت شهدا که بهترین معامله را با خدای خود انجام داده‌اند و از همه بیشتر سود می‌برند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده  شهید  مرتضی بصیری‌پور نخستین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی اظهار داشت: خوش به سعادت شهدا که بهترین معامله را با خدای خود انجام داده‌اند و از همه بیشتر سود می‌برند و باید به حال شهدا قبطه خورد.

 وی افزود: با اندکی نگرش در اطراف و پیرامون‌مان می‌توانیم به این نتیجه رسید که بدون هیچ خدمتی به خداوند، پروردگار به ما حیات، بینایی، شنوایی، قدرت حرکت یا ساده‌ترین چیز اکسیژنی که تنفس می‌کنیم و از همه مهم‌تر سلامتی اعطا کرده است این همه نعمت و پاداش در حالی است که هیچ خدمتی به خداوند نکرده‌ایم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حال شهدا با نثار جانشان در راه خداوند می‌توان پی‌برد خداوند چه کرم و پاداشی به آنها اعطا خواهد کرد.

عبادی بیان کرد: پاداش و بهشت جاویدان خداوند به شهدا عنایت می‌کند به پهنایی آسمان‌ها و زمین و سعادت و کار بزرگ شهید بصیری‌پور این است که توسط صهونیست‌ها جنایکار به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: امنیت امروز ما مرهون خون این شهدا است زیرا اگر این شهدا نبودند امروزه باید در کوچه‌های شهر خودمان با داعش می‌جنگیدیم و باید شهدا باید تبریک گفت چون معامله خوبی انجام داده‌اند و به خود تسلیت بگویم تا عاقبت بخیر بشویم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خراسان جنوبی نیز در تشییع پیکر مطهر شهید بصیری‌پور و قدرشناسی از شهدا نیز لطف کردند و این شهید بزرگوار افتخاری برای همه ما شده است.

عبادی با اشاره به اینکه شهید بزرگوار یک فرزند داشته است بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) نیز از کودکی هم پدر و هم مادر گرامیشان را از دست دادند و با یتیم به مقام پیامبری رسیدند زیرا خداوند هیچ گاه بنده‌ها خود را تنها نمی‌گذارد.

پدر شهید بصیری پور در ادامه اظهار داشت: شهید دارای تحصیلات دانشگاهی و از نظر اخلاق خیلی خوب و ویژگی‌ها زیادی داشته است.

احمد بصیری پور عمو شهید بصیری پور در ادامه نیز تصریح کرد: غم و ناراحتی ما از شهادت شهید نیست بلکه از غم فراق و خاطراتی که با شهید  داشته‌ایم است افتخار بزرگی نصیب خانواده ما شده است و این پرچم افتخاری است که باید حفظ شود.

وی افزود: خون شهید بصیری‌پور و هم دوره‌ای این شهید  مقدمه خواهد بود برای نابودی اسرائیل و این پیروزی نهایی نزدیک است و به‌زودی این انقلاب را متصل به انقلاب حضرت مهدی (عج) خواهیم کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.