ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75349
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۱۷
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
تظاهرات یمنی‌ها علیه امارات در "حضرموت" و "عدن"

تظاهرات یمنی‌ها علیه امارات در "حضرموت" و "عدن"

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الشرق قطر، خانواده‌های بازداشت شدگان در زندان‌هایی که توسط امارات در استان حضرموت در شرق یمن اداره می‌شود، در مقابل دادستانی و دادگاه "المکلا" در حضرموت تجمع کردند. بر اساس این گزارش، معترضان در این تظاهرات شعارهایی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الشرق قطر، خانواده‌های بازداشت شدگان در زندان‌هایی که توسط امارات در استان حضرموت در شرق یمن اداره می‌شود، در مقابل دادستانی و دادگاه "المکلا" در حضرموت تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان در این تظاهرات شعارهایی در محکومیت ادامه بازداشت ده‌ها نفر توسط امارات در حالی که حکم آزادی آن‌ها صادر شده است، سر دادند.

همسر یکی از بازداشت شدگان گفت خانواده‌های بازداشت شدگان توسط نظامیان اماراتی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

مقامات امنیتی المکلا بنا به دستور امارات، از آزادی بازداشت شدگان در زندان‌ها خودداری می‌کنند و این در حالی است که امارات ده‌ها نفر از شهروندان استان حضرموت را بدون هیچ اتهام یا توجیهی، در زندان‌های سری خود نگهداری می‌کند.

از سوی دیگر شماری از مادران زندانیان و ربوده‌شدگان در عدن واقع در جنوب یمن، با برگزاری تجمعی‌ اعتراض‌آمیز خواستار مشخص شدن سرنوشت فرزندان خود در زندان‌هایی که توسط امارات اداره می‌شود، شدند.

پیش از این سازمان دیده‌بان حقوق و سازمان عفو بین‌الملل از وجود شبکه زندان‌های سری تحت مدیریت امارات در جنوب یمن پرده برداشت. 

دستکم 20 زندان سری در جنوب یمن تحت نظر مستقیم نیروهای اماراتی یا تحت نظر نیروهای یمنیِ تحت آموزشِ نیروهای اماراتی اداره می‌شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.