ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 75369
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۹:۲۸
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم طعنه ها را می شنوند اما باز به میدان جهاد می روند

مدافعان حرم طعنه ها را می شنوند اما باز به میدان جهاد می روند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   حجت الاسلام حسین آقامیری در یادواره شهید ابراهیم هادی در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز   اظهار داشت: خون شهید و اجر خون شهید در عالم در حرکت است تا روزی که کفر دیگر در عالم نباشد، و پرچم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   حجت الاسلام حسین آقامیری در یادواره شهید ابراهیم هادی در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز   اظهار داشت: خون شهید و اجر خون شهید در عالم در حرکت است تا روزی که کفر دیگر در عالم نباشد، و پرچم الله در بالاترین قله ها به اهتزاز درآید.

وی اظهار داشت: منطقه ای که شهید ابراهیم هادی شهید شد در بین رزمنده ها معروف است، فکه سرزمین موانع است،  فرمانده بعثی ها می گوید ما در فکه آن قدر موانع گذاشتیم که تا 50 سال از مردم ایران کشته بدهد شهید ابراهیم هادی 5 روز در میان این موانع ماند و سختی کشید.

خطیب حوزه افزود: اجر این سختی شهدا رسیدن و نزدیک شدن ظهور است، انقلاب اسلامی ایران وقتی در 22بهمن سال 57 پیروز شد سر آغاز غلبه حق بر کفر در دنیا بود امروز کسی دیگر حرفی از کمونیسم نمی زند.

وی تصریح کرد: معنویت دو گونه است، یکی معنویت عمر سعد است که در شب عاشورا نماز شب خواند و در قنوت نماز دعا کرد و از خدا خواست که به او توفیق دهد در کشتن حسین(ع) سهیم باشد تا مجوزی برای بهشت باشد.

آقامیری بیان داشت: معنویت دیگر آن معنویتی است که مروج آن اباعبدالله است که شهدا به این معنویت روی آوردند.

وی خاطر نشان کرد: عصر امروز عصر معنویت است آنهایی که تا دیروز می گفتند خدایی نیست حالا می گویند خدا است اما نه آن خدایی که ما می شناسیم بلکه جوانان را به پرستش تشویق می کنند آن هم پرستش شیطان و می گویند باید شیطان را باید پرستید.

راوی سیره شهدا افزود: اینها وقتی می بینند اسلام در حال نفوذ در عالم است، داعش را تربیت می کنند و دختر بچه 3 ساله را به درخت می بندند و مادر ، پدر و خواهرش را جلوی چشمان این دختر بچه سر می برند و  بعد سر این دختر بچه را هم می برند و از این حرکات خود فیلم می گیرند و در دنیا منتشر می کنند.

خطیب حوزه گفت: شهدا کاری کردند که کفر و استکبار دیگر نمی تواند با لباس بی دینی به جنگ اسلام بیاید و داعش را علم می کند که با اسم اسلام به مبارزه با اسلام بر خیزد.

آقامیری اظهار داشت: این روزها مدافعان حرم در مقابل اینها قد علم کردند ، مادر شهید می گوید داغ پسرم یک داغ است اما سخت تر از این داغ، زخم زبانی است که برخی از مردم می زنند و به من می گویند چقدر پول گرفت ی تا فرزندت را فرستادی.

وی تصریح کرد: البته خوشبختانه تشییع شهدای مدافع حرم بعد از شهادت شهید حججی باشکوه تر برگذار شد و مردم شناخت بیشتری به شهدای مدافع حرم پیدا کردند این اجر شهید است که به واسطه خون شهید حججی آدم های خفته را بیدار کرد.

راوی سیره شهدا تاکید کرد: حالا هر چه قدر می خواهند به حق طعنه بزنند که حق در عالم قوی تر می شود.

خطیب حوزه افزود: یکی دیگر از نشانه های خون شهید این جمله رهبر معظم انقلاب است که فرمودند تا 25 سال آینده دیگر رژیم صهیونیستی  در دنیا وجود نخواهد داشت باید گفت که ولی فقیه حدس نمی زند بلکه خبر می دهد همانطور که امام خمینی(ره)  خبر فروپاشی شوروی را دادند.

آقامیری بیان داشت: ابراهیم هادی در کانال سختی دید و پاداش این سختی نزدیک شدن به نابودی اسرائیل بود همه اینها از خون ابراهیم هادی ها است، اجر خون شهید در دنیا نابودی باطل و رسیدن عالم به ظهور است.

وی بیان داشت: یک عده می گفتند جوانان دهه 70 بی دیین و بی اراه هستند و اگر جنگ شود هیچ کدام از این جوانان به میدان جنگ نخواهند رفت اما مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم خط 

خطیب حوزه گفت: برخی ها پشت تریبون ها مدافعان حرم را به سخره می گرفتند مدافعان حرم همه این حرف ها را می شنیدند اما باز هم به میدان می رفتند اجر شهدای مدافع حرم دو چندان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.