ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75402
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :

نیاز ۸۰ درصد مردم یمن به کمک‌های بشر دوستانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، بر اساس اعلام گزارش‌های سازمان ملل، بیش از 80 درصد از مردم یمن به کمک های بشردوستانه نیاز دارند. بر این اساس، کمک های بین المللی نیز نمی تواند نیازهای ضروری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، بر اساس اعلام گزارش‌های سازمان ملل، بیش از 80 درصد از مردم یمن به کمک های بشردوستانه نیاز دارند.

بر این اساس، کمک های بین المللی نیز نمی تواند نیازهای ضروری 22 میلیون یمنی را پاسخگو باشد. محاصره هوایی و دریایی ائتلاف متجاوز سعودی و جلوگیری از ورودکشتی های تجاری، 8 میلیون یمنی را با قحطی روبرو کرده است. سازمان جهانی غذا نیز در ماه فقط یک بار، یک کیسه آرد و یک گالن روغن به هر خانواده 13 نفره می دهد. مردم یمن از کمبود کمک های غذائی این سازمانها شکایت دارند.

براساس گزارش‌های بین المللی، بیش از 22 میلیون یمنی به شدت به این کمک ها نیاز دارند. شمار زیادی از جنگ زده ها و آوارگان منتظر نوبت خود برای دریافت غذا از این مرکز هستند. محاصره یمن و بستن ورودی های کشور موجب افزایش یافتن شمار نیازمندان شده به گونه ای که حدود یک میلیون و پانصد هزار که بیشترشان کودک هستند از سوء تغذیه شدید رنج می برند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.