ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75491
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
جانبازان نمایشگر مقام حضرت ابوالفضل هستند

جانبازان نمایشگر مقام حضرت ابوالفضل هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی روز شنبه در دیدار با جمعی از خانواده های جانبازان مدافع حرم لشکر فاطمیون افزود: همه کسانی که به جانبازان خدمت می کنند در فضیلت جانبازی آنها شریک هستند.وی اظهار کرد: عظمت جانباز به ایستادگی در عرصه حوادثی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی روز شنبه در دیدار با جمعی از خانواده های جانبازان مدافع حرم لشکر فاطمیون افزود: همه کسانی که به جانبازان خدمت می کنند در فضیلت جانبازی آنها شریک هستند.
وی اظهار کرد: عظمت جانباز به ایستادگی در عرصه حوادثی است که در راه مقاومت به او وارد شده است و همسران و مادران جانبازان هم باید این مقاومت را داشته باشند و در پای جانبازی جانبازان مقاومت کنند و اگر در این مسیر خدمتی به جانبازان انجام شود موجب مشارکت در فضیلت و اجر جانبازی است.
وی ادامه داد: جانبازان و شهدای فاطمیون از تباری هستند که از قرنها قبل محور فدایی اهل بیت(ع) بوده اند و جانبازی این عزیزان در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) ارواح طیبه و طاهر تبار آنها را شاد می کند.
علم الهدی افزود: عظمتی که شهدا و جانبازان به اطرافیان خود می دهند مشروط به حفظ فرهنگ شهادت و مقاومت در خط جانبازی است که باید در زندگی پیاده شود.
در پایان این مراسم از شماری از جانبازان لشکر فاطمیون مدافع حرم اهل بیت (ع) قدردانی شد.
7507/5132

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.