ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75533
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۰۲
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
صلیب سرخ: تنها 10 درصد یمنی‌ها برق دارند/ تبعات جنگ یمن کشنده‌تر از خود جنگ هستند

صلیب سرخ: تنها 10 درصد یمنی‌ها برق دارند/ تبعات جنگ یمن کشنده‌تر از خود جنگ هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روسیاالیوم،  الکساندر فیت، رئیس هیأت صلیب سرخ در یمن تاکید کرد: تنها ۱۰ درصد غیرنظامیان امکان برخورداری از انرژی برق در شهرها و شهرک‌های این کشور را دارند. اهمیت برق تنها از جنبه برق‌رسانی برای مردم نیست بلکه برای ادامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روسیاالیوم،  الکساندر فیت، رئیس هیأت صلیب سرخ در یمن تاکید کرد: تنها ۱۰ درصد غیرنظامیان امکان برخورداری از انرژی برق در شهرها و شهرک‌های این کشور را دارند. اهمیت برق تنها از جنبه برق‌رسانی برای مردم نیست بلکه برای ادامه کار ایستگاه‌های پمپاژ آب و آبرسانی نیز هست.

رئیس هیأت صلیب سرخ در یمن از تمامی طرف‌های درگیر خواست تا به منظور بررسی امکان مشارکتشان در حمل و نقل دریایی و تجاری به یمن و ارسال کمک‌ها به ویژه از طریق بندر شمالی الحدیده بر سر میز مذاکرات بنشینند.

وی تاکید کرد که صلیب سرخ با صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل (یونیسف) در بهبود و اصلاح مولدهای برق در ایستگاه‌های پمپاژ آب و افزایش سوخت همکاری می‌کند.

فیت همچنین تصریح کرد: اگراین تلاش‌ها نبود فعالیت این ایستگاه‌ها متوقف می‌شد.

مارک لوکوک، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه پیشتر به شورای امنیت اعلام کرده بود که بیش از ۲۲ میلیون تن از مردم یمن نیاز مبرمی به کمک‌های انسانی دارند.

هیأت کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در یمن هشدار داد که پیامدهای غیرمستقیم درگیری مسلحانه یمن از خود درگیری‌ها کشنده تر است.

فیت تصریح کرد: حدود دو هزار تن طی شش ماه گذشته در نتیجه ابتلا به بیماری وبا، اسهال شدید، نبود امکانات بهداشتی، قطع برق در شهرهای بزرگ این کشور، عدم وجود کالاهای اصلی و یا گرانی جان خود را از دست داده‌اند.

وی در ادامه گفت: کمک‌های انسانی راه حلی برای بحران نیست و کلید حل این بحران احیای زندگی اقتصادی به ویژه از سرگیری اقدامات تجاری، واردات و رساندن کالا به داخل یمن است.

این مسئول بین المللی همچنین اظهار داشت: مهم این است که طرف‌های درگیر اجازه رساندن کالاها به تمامی نقاط کشور را بدهند. تداوم جنگ امری منفی است، اما پیامدهای غیر مستقیم درگیری ضررهای گسترده‌ای را به زیرساخت‌هایی که در حال فروپاشی هستند و نیز به زندگی روزمره شهروندان یمنی وارد می‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.