ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75550
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
  • 503 بازدید
  • ارسال توسط :
عمر استارتاپها در گذر زمان برمبنای حجم تعامل با مشتریان + اینفوگرافیک

عمر استارتاپها در گذر زمان برمبنای حجم تعامل با مشتریان + اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ چرخه عمر یک استارتاپ از مرحله ایده تا رشد و تبدیل به شرکت بزرگ شدن به عوامل مختلفی بستگی دارد و در بررسی 3 هزار و 200 کسب‌وکار نوپای فناور توسط شرکت StartUp Genome درباره علت شکست استارتاپها، پدیده‌ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ چرخه عمر یک استارتاپ از مرحله ایده تا رشد و تبدیل به شرکت بزرگ شدن به عوامل مختلفی بستگی دارد و در بررسی 3 هزار و 200 کسب‌وکار نوپای فناور توسط شرکت StartUp Genome درباره علت شکست استارتاپها، پدیده‌ای تحت عنوان گسترش پیش از موقع (Premature Scaling) معرفی شده است که در اثر تمرکز استارتاپ بر یک بعد بیش از سایر ابعاد اتفاق خواهد افتاد و باعث ایجاد ناهماهنگی در رشد استارتاپ و اصطلاحا به این حال، استارتاپ ناپایدار گفته می‌شود.

در مقابل در یک استارتاپ پایدار، رشد در هر یک از ابعاد به طور مساوی انجام می‌شود که این ابعاد شامل مشتری، محصول، تیم، مدل کسب‌وکار و مسائل مالی است.

عمر استارتاپها در گذر زمان بر مبنای حجم تعامل با مشتریان به شرح اینفوگرافیک زیر است:

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.