ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 75556
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
  • 383 بازدید
  • ارسال توسط :
«مجمع‌القرآن گراش» به جمع مؤسسات در پیام‌رسان‌های ایرانی پیوست

«مجمع‌القرآن گراش» به جمع مؤسسات در پیام‌رسان‌های ایرانی پیوست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ مجمع‌القرآن فاطمیون گراش استان فارس در راستای رفع انحصار از پیام‌رسان تلگرام و حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، اقدام به راه‌اندازی کانال‌هایی در پیام‌رسان‌های ایرانی سروش و ایتا کرد. علاقه‌مندان برای اطلاع از آخرین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های این مؤسسه و همچنین اطلاع از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ مجمع‌القرآن فاطمیون گراش استان فارس در راستای رفع انحصار از پیام‌رسان تلگرام و حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، اقدام به راه‌اندازی کانال‌هایی در پیام‌رسان‌های ایرانی سروش و ایتا کرد.

مجمع‌القرآن گراش به جمع مؤسسات در پیام‌رسان‌های ایرانی پیوست
علاقه‌مندان برای اطلاع از آخرین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های این مؤسسه و همچنین اطلاع از برنامه‌ها و دوره‌هایی که توسط مؤسسه برگزار می‌شود، می‌توانند به http://sapp.ir/majmaolquran در پیام‌رسان سروش و نشانی https://eitaa.com/majmaolquran در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.
همچنین مجمع‌القرآن دارای پایگاه اینترنتی به نشانی www.majmaolquran.com و همچنین دارای صفحه در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/majmaolquran و صفحه‌ای در آپارات به نشانی www.aparat.com/majmaolquran است.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.